• Ik heb dus een navelpiercing, ik denk nu zo ongeveer zeven weken. Maar iig, vandaag met gym ging hij heel hard en lang bloeden en hij nu eindelijk helemaal uitgebloed. Nu moet ik hem dus schoonmaken, maar weet iemand hoe ik dat nu het beste kan doen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Het beste kan met water, en een beetje ontsmettings middel, dat voorkomt ontstekingen. Sterkte


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Het beste kan met water, en een beetje ontsmettings middel, dat voorkomt ontstekingen. Sterkte


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    met water en zout volgens mij :x


    -

    Zetpil schreef:
    Ik heb dus een navelpiercing, ik denk nu zo ongeveer zeven weken. Maar iig, vandaag met gym ging hij heel hard en lang bloeden en hij nu eindelijk helemaal uitgebloed. Nu moet ik hem dus schoonmaken, maar weet iemand hoe ik dat nu het beste kan doen?



    ik heb ook een navelpiercing en toen zijn wij daarvoor naar de drogist gegaan
    het moet een gewone zeep zijn
    zonder extra geurstoffen etc

    moet je er maar naar vragen

    nerveus schreef:
    Het beste kan met water, en een beetje ontsmettings middel, dat voorkomt ontstekingen. Sterkte

    Als je het niet zeker weet zou ik het toch maar even navragen bij iemand die het wel weet

    piercing schoonmaken met een beetje warm water en zout... niet teveel!!!

    Ik heb er ook één. Niet teveel aan de randjes bij de navel zitten, want dan speelt het alleen maar op. Ben je ongesteld of pas geweest? Dan heb je kans dat het daardoor komt - Terwijl je ongesteld bent kan je navelpiercing opspelen, zeker in de geneesfase. Maar inderdaad, ik neem aan dat je nadat je de piercing gezet hebt al bij de piercingshop een recept mee hebt gehad voor desinfecterende zeep? En wondspray? Althans, ik wel. Als het niet zo is, snel naar de drogist, want dat heb je wel nodig :'). En als je dat wel gewoon hebt, gewoon niet te veel aanzitten en goed schoonmaken. Succes.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny