• Ja, wees maar lekker jaloers op mij, want ik heb vakantie vanaf gisterenmiddag en vandaag ga ik met mijn beste vriendin gaan shoppen in Gent.
    Haha, ik hou van winkelen met vriendinnen!

    En, houden jullie van winkelen? En zoja, met wie? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Jup, ik ben jaloers.
    Vet, man (krul)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik heb al vakantie vanaf twee weken geleden ziek
    en ik ga graag winkelen met m'n moeder (:
    jah, met m'n moeder, want met vriendinnen is het te druk (:

    Wij hebben alleen een heel lang weekend van 4 dagen.:(


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Ik hou van winkelen, met wie maakt niet uit. Ik sleur ze gewoon mee. Maar alleen is wel het fijnst, dan kan ik overal heel lang over doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben niet jaloers. Ik heb al heel de week vakantie, dus ik heb zowat 3 weken vakantie, en ik ben vandaag gaan winkelen in Maastricht. 2 nieuwe broeken, 1 nieuwe jas, nieuw paar schoenen, 6 T-Shirts en een wafel. I'm in heaven. :'3


    All this dampness is damp.

    Ik heb al vakantie vanaf twee weken geleden ziek
    en ik ga graag winkelen met m'n moeder (:
    jah, met m'n moeder, want met vriendinnen is het te druk (:

    Ik had sinds maandagochtend 11 uur al weer weekend.. Tsja vakantie kan ik het niet noemen xD


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik heb vandaag vrijaf gehad, om morgen 15 km te moeten wandelen met school O__O & ik ga heel graag weg met vrienden, spijtig dat zowat al m'n vrienden dat niet graag doen :Y)


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ik heb pas van morgennammidag half 4 vrij.


    Tanya is de beste.

    Verslaafd aan winkelen. met mijn bff altijd weg. maar het leukste is om je vrind mee te nemen. Hem alles aanterekken en gek maken met winkele naar winkel. en hij mag alle tassen dragen. Hoe geweldigxD;)
    X-Neela


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Winkelen!(A)


    We only can learn to love, by loving.