• Waarom zijn er geen nieuwsberichten meer? Ik maakte altijd de quizen er van; keek altijd op het forum ding, foto, en storie. Er zaten vaak leuke tussen.
    Dus -herhaling- waarom zijn ze er zo lang niet meer geweest?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Geen idee Ö?


    I don't need words to feel those lips.

    Die is er wel maar word volgens mij niet meer per mail gestuurd.

    Iets met dat het veel moeite koste en niemand bijna reageerde ofzo?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik bedoel van op het forum. En van niemand reageerde; ik stond een keer met mijn quiz in de nieuwsding. en het heeft me van 40x gemaakt naar 360 (ofzo) x gebracht.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Omdat we nogal lui zijn om al die dingen uit te kiezen :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Omdat we nogal lui zijn om al die dingen uit te kiezen :'D
    o. Luierds ;D.
    Maar probeer dan maar iets minder lui te zijn en om mij blij te maken _O_


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ja, ik vond dat ook leuk ;o
    En mijn story stond er ook eens in en hij werd die dag meer dan 100 keer gemaakt, dus de mensen kijken er echt wel naar, ze reageren gewoon niet! ;o


    Never run out of reasons to smile...

    SMELLYALATA schreef:
    Geen idee Ö?

    Omdat het niet helemaal lekker loopt. Soms is er wel een nieuwsbrief maar komt hij niet in een topic en word hij niet per mail verstuurd. We zijn er mee bezig! ^^