• Het zit dus zo: ik en een vriendin willen naar een fuif, maar we mogen niet. Dus hadden wij een geniaal plan!
    We gaan een tentje in de buurt opzetten en gaan daar overnachten en dan kunnen we eerst naar die fuif gaan.
    Ik zeg dan tegen mijn ouders dat ik bij haar blijf slapen in een tentje in haar tuin, zij zegt hetzelfde maar dan bij mij.
    Nu gaan we wel nog twee jongens meevragen, anders gaan we geen oog dichtdoen. Wie weet doen we ongewaarschuwd mee aan een waardig vervolg van Friday the 13th ;o Alleen durven we dat dus niet, vandaar twee jongens, dat klinkt veiliger.
    Voor diegene die denken dat ik maar aan het brabbleen ben, wij gaan dit écht doen! Het is niet de eerste keer dat ik met haar dergelijke vreemde acties onderneem :'D

    Zijn jullie ooit al stiekem naar een fuif geweest? Zoja, hoe?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Neuh, ik mag meestal gewoon xD


    Life is hard and then we die

    Slim(nerd)
    Neej nog nie.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    hha ik zeg gewoon dat ik bij een vriendin blijf slapen en die doet hetzelfde en dan gewoon maken dat onze ouder niet in contact komen , maar een tent? heb ik nog nooit gedaan

    mss ook es proberen (:
    maar ik zou wss niet meer in staat zijn om die te vinden in het midden van de nacht hha (:


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    ik zeg het altijd, maar goed


    Some angels have no wings.

    Nee, ik mag altijd gewoon.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Nee, ik mag altijd gewoon.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ghaha, geniaal. Pf ja soms, als ik pas nog maar geweest ben en ik weet dat ik niet vaak achter elkaar mag, zeg ik gewoon dat ik bij een vriendin ga logeren. Maar het is heel uitzonderlijk, want meestal mag ik wel.


    Tanya is de beste.

    ja, wel geprobeerd, maar het was zo koud dat ik 's nachts stiekem naar huis ging om een extra trui te pakken en toen werd ik dus gesnapt O,o


    Alis volat propriis