• Jaja mensjes, het is weer zover...
    Ik ben vandaag juist geteld 2 weken overtijd!!
    Woensdag ga ik met mijn vriend naar de gyneacoloog om te zien of ons eerste gedachte juist is. Ik hoop van wel... En als het zo is, dan is het hopen dat ik het mag houden, want naja... :S :( Maarja, ondanks alles willen mijn vriend en ik toch een zusje/broertje voor de lieve Kiano!!! :D
    Maar peoples,, wish me luck!!!!! =D

    Xx(K)

    Edit: Aan de mensjes die het vragen/denken/... Ja, we zijn vroeg begonnen en het was met een reden. Namelijk de volgende. Ikzelf heb enkel een mama en mijn mama en ik zien elkaar niet meer, (1 keertje op 1 of 2 maand) en mijn papa zie ik NOOIT meer. Wil ik ook niet. Mijn vriend zijn papa zien we neit vaak, we wonen wel by zyn mama en stiefpapa in. Maar het probleem is, mijn mama is ernstig ziek en heeft niet meer zo lang (en ze is nog heel jong ze is nu 37) te leven en mijn vriend zijn papa ligt op sterven. Hetgeen wat zijn vader heeft is erfelijk en de kans is groot dat mijn vriend het ook krygt (het is een of andere longziekte) en doordat we beiden roken en niet kunnen stoppen (roken tege de stres) is de kans nog groter dat hij het op jongere leeftijd krijgt. En wij willen alles een stapje voor zijn. En we wouden sowieso dat mijn mama en zijn papa hun 1e en liefst 2e en... kleinkind konden zien en dat is gelukt duss... Snappie?? En ja, we wonen samen :D

    [ bericht aangepast op 29 maart 2010 - 21:20 ]

    Succes !


    I'm a little bit lost without you <3

    Succes (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    kvind je persoonlijk wat jong , maar als jij er blij mee zou zijn (: succes..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    je bent 16 en nu al een 2e kind?:O
    ben nogal geschokt...

    maar veel succes als je graag nog een kindje wil ^^

    Danyeel schreef:
    Succes !

    Seel schreef:
    kvind je persoonlijk wat jong , maar als jij er blij mee zou zijn (: succes..

    Nja, je moet natuurlijk weten dat er een reden is dat mijn vriend en ik zo snel zyn begonnen aan kinderen :P

    Heb je een kind gehad op je 14/15 de ;o?
    Achja ik vind het persoonlijk wat jong maar als jullie er beide gelukkig mee zijn gun ik het jullie van harte ;D


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ShaanXpXk schreef:
    (...)
    Nja, je moet natuurlijk weten dat er een reden is dat mijn vriend en ik zo snel zyn begonnen aan kinderen :P

    Welke reden dan? :X


    Tanya is de beste.

    je bent pas zestien. das wel wat jong. maar als het jou gelukkig maakt. wens ik je veel sucses xx


    yes i'm dumb! okay? now move on.

    andrew schreef:
    Heb je een kind gehad op je 14/15 de ;o?
    Achja ik vind het persoonlijk wat jong maar als jullie er beide gelukkig mee zijn gun ik het jullie van harte ;D

    Op mijn 14de zwanger, op mijn 15de mijn 1e kind toen mijn 1e ongeveer een half jaar was werd k opnieuw zwanger van een meisje deze keer, maar daar heb ik misgedragen :( En nu eindelijk opnieuw zwanger, hopen dat ik het kan houden e :D

    succes hoor!
    Hoezo begonnen jullie zo vroeg dan? =]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    waarom zijn jullie dan zo vroeg begonnen (: ?
    mijn moeder zou me vermoorden x_x


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wonen jullie ook samen enzo?


    Life is hard and then we die

    Suc6 ;]
    Maarre wat vond je moeder ervan dat je op je 14e je 1e kind kreeg ?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Beetje vergezocht, maar succes he.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.