• Bah, jongens kunnen mij zo onzeker maken. Op het moment date ik met een jongen, maar voor mijn gevoel is het niet wederzijds ofzo.. Het kan ook zijn dat het verbeelding is, maar ik haat jongens gewoon. Zeg gewoon een keer 'ik hou van je' of 'ik vind je leuk als een vriendin'. Ben je ook meteen van die twijfels af.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Uhu echt wel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Totally agree. Zeg gewoon duidelijk wat je wilt, dan kunnen wij er wat mee. En dan zeggen ze dat vrouwen onduidelijk zijn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nou, logisch, jij zegt het toch ook niet tegen hem, waarom zou hij dan zo direct tegen jou moeten zijn?^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ravel schreef:
    Totally agree. Zeg gewoon duidelijk wat je wilt, dan kunnen wij er wat mee. En dan zeggen ze dat vrouwen onduidelijk zijn.


    Precies.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Marshmellow schreef:
    Nou, logisch, jij zegt het toch ook niet tegen hem, waarom zou hij dan zo direct tegen jou moeten zijn?^^


    Omdat het overduidelijk is dat ik hem leuk vind.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Marshmellow schreef:
    Nou, logisch, jij zegt het toch ook niet tegen hem, waarom zou hij dan zo direct tegen jou moeten zijn?^^

    Ravel schreef:
    Totally agree. Zeg gewoon duidelijk wat je wilt, dan kunnen wij er wat mee. En dan zeggen ze dat vrouwen onduidelijk zijn.


    I need you like a heart needs a beat

    Pff, inderdaad.
    Ik vind het frustrerend dat het allemaal zo ingewikkeld is, terwijl liefde heel makkelijk en duidelijk kan zijn.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    jongens zijn en blijven jongens..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Heroic schreef:
    Pff, inderdaad.
    Ik vind het frustrerend dat het allemaal zo ingewikkeld is, terwijl liefde heel makkelijk en duidelijk kan zijn.


    inderdaaaaad.:9~


    Smiling but close to tears.

    jongens zijn gewoon raar.


    We can only learn to love by loving.

    Totaal mee eens.. Of je date een tijd met ze maar dan weten ze niet wat ze willen en op een gegeven moment komen ze aan zetten ik ben verliefd.. maar niet op jou.. ook zo leuk


    La credenza è una medicina contro il timore

    Als jij het gewoon aan hem vraagt ben je van je twijfels af.


    -

    Genius schreef:
    Als jij het gewoon aan hem vraagt ben je van je twijfels af.

    Dat durf ik niet x'D Dan schijt ik in mijn broek.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Die jongen is misschien zelf wel onzeker.
    En anders moet je het gewoon vragen :)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.