• Felix, is bijna 7 jaar in Juli en op dit moment is hij nogal dun hij was eerst een ronde bol en nu lijkt hij veel anders. Hij heeft ook een rare plek op zijn rug (misschien schimmel en anders is het weer vlooienallergie). Maar op het laatste moment moet Felix vaak overgeven dat kan ik altijd aan zien komen dan gaat ie zo vaag mauwen het lijkt een beetje op "auwauwauw".
    We zijn al een x met hem naar de Dierenarts geweest maar nog niet toen hij zoveel moest overgeven. Alleen heeft de dierenarts een paar haartjes rond de plek eruit gehaald en op kweek gezet voor als het wel schimmel is.
    Iemand met het zelfde probleem of een kat dat vaak overgeeft?
    Ik vind het echt eng, straks heeft ie iets ernstigs. Kan het ook lintworm zijn?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nog een keer naar de dierenarts gaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als de kat gewoon normaal eet, maar niet aankomt en dunner word heeft hij last van Lintworm. (daar kan ook die rare plek vanaf komen) maar ik weet niet of overgeven daar ook een verschijnsel van is. Ik zou nog eens langs de dierenarts gaan!

    veel succes verder, en hopelijk is die snel beter(flower)

    Daar hebben ze de dierenarts voor om die vraag te beantwoorden.


    your eyes are like stars in the night.

    Volgens mij moet je die kat zo snel mogelijk bij de dierenarts laten zien.. Als ik het zo hoor, heeft ze de kattenziekte.
    Ik wil jou niet bang maken, maar mijn vorige kat is er aan gestorven.. Omdat we er te laat bij waren..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    Volgens mij moet je die kat zo snel mogelijk bij de dierenarts laten zien.. Als ik het zo hoor, heeft ze de kattenziekte.
    Ik wil jou niet bang maken, maar mijn vorige kat is er aan gestorven.. Omdat we er te laat bij waren..


    Maar hij is ingeënt tegen de kattenziekte?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ravel schreef:
    Nog een keer naar de dierenarts gaan.


    None but ourselves can free our minds.

    Het klinkt als lintworm. Ik zou er zo snel mogelijk mee naar de dierenarts mee gaan.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2010 - 18:39 ]


    .

    Ravel schreef:
    Nog een keer naar de dierenarts gaan.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik zou echt nog een keer heengaan hoor :o


    -

    Ik zou nog eens gaan naar de dierenarts, dan weet je meteen wat er met je kat scheelt! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn kat geeft ook vaak over, maar hij heeft iets bij z'n maag? ;o
    een soort ziekte.


    Smiling but close to tears.

    Sterkte!
    Ik zou inderdaad naar de dierenarts gaan.


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ravel schreef:
    Nog een keer naar de dierenarts gaan.

    Etoile schreef:
    (...)


    Morgen gaat mijn moeder weer bellen. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus