• hallo, ik wil graag een titel voor jou verhaal bedenken -als je er nog geen weet offcourse-

    dus zet hier waar je verhaal over gaat neer, en ik verzin er eentje voor jou. oke ik weet niet of ik voor elk verhaal een leuke en orginele kan verzinnen maar ik doe m'n best:9~

    xxx:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Een verhaal waarin ik met een vriendin voldemort versla en de Harry Potter wereld dus overneem xD
    (stuur titel maar naar AnnaAardbei, want dat ben ik maar zit nu op LoveMalfoy's acount:Y))

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 19:23 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    LoveMalfoy schreef:
    Een verhaal waarin ik met een vriendin voldemort versla en de Harry Potter wereld dus overneem xD
    (stuur titel maar naar AnnaAardbei, want dat ben ik maar zit nu op LoveMalfoy's acount:Y))

    taking the world.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    telephone schreef:
    (...)
    taking the world.

    Haha die vind ik grappig XD
    ty


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    AnnaAardbei schreef:
    (...)
    Haha die vind ik grappig XD
    ty


    dankje<3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Amalie Lora heeft een bedachte zus. al jaren wil zij een tweeling zus. ze bedenkt de perfecte haar. de vebeterde Rosa. maar wat als Amalie Lise echt voor haar deur staat en alles echt blijkt te zijn.
    zo gaat ie..... alleen weet ik er echt geen een!

    [ bericht aangepast op 8 april 2010 - 16:22 ]

    Rogue McHewitt lijkt op het eerste gezicht een heel normaal meisje zoals ieder ander. Alleen is Rogue alles behalve dat. Haar vader zit door haar vast in de gevangenis voor de moord van haar moeder, waar ze erg close mee was. Ze heeft tegen hem getuigd en hierdoor kwam ze terecht bij getuigenbescherming, waardoor ze dankzij hun een nieuw leven onder de naam Whitney Carson zal gaan leiden. Alleen is haar nieuwe leven niet zo makkelijk als ze gedacht had. Achtervolgd door herinneringen, haar vader en liefde probeert ze zich staande te houden als 'Whitney', een meisje die zij niet is.

    Bedenk er maar een geweldige titel voor want ik heb al een titel maar die vind ik niet zo heel leuk :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Cheleste Jones is een soort nerdje. Ze leert voor elk vak en haalt allemaal tienen. Niet omdat ze wilt opvallen met haar slimheid, maar omdat ze school belangrijk vind. Nathaniel Rae is precies het tegenovergestelde. Hij is populair, leert nooit en haalt slechte cijfers. Cheleste en Nathaniel zitten op dezelfde school, maar hebben geen oog voor elkaar, beter gezegd, ze kennen elkaar nieteens. Maar dan, die ene dag. Cheleste verhuist naar de andere kant van de stad. Maar wat ze niet weet is dat haar nieuwe buurjongen Nathaniel is.

    Dat is m'n verhaal, maar ik heb nog geen titel. ;'D

    [ bericht aangepast op 8 april 2010 - 16:24 ]


    Smiling but close to tears.

    Scrubs schreef:
    Cheleste Jones is een soort nerdje. Ze leert voor elk vak en haalt allemaal tienen. Niet omdat ze wilt opvallen met haar slimheid, maar omdat ze school belangrijk vind. Nathaniel Rae is precies het tegenovergestelde. Hij is populair, leert nooit en haalt slechte cijfers. Cheleste en Nathaniel zitten op dezelfde school, maar hebben geen oog voor elkaar, beter gezegd, ze kennen elkaar nieteens. Maar dan, die ene dag. Cheleste verhuist naar de andere kant van de stad. Maar wat ze niet weet is dat haar nieuwe buurjongen Nathaniel is.

    Dat is m'n verhaal, maar ik heb nog geen titel. ;'D

    drama of Eyes? sorry ik vind het leuk om te kijken!

    [ bericht aangepast op 8 april 2010 - 16:25 ]