• Ik lag helemaal dubbel. iemand vroeg of ik wist wat 'Fappen' betekende dus ik ging het opzoeken, betekend het mastruberen. ;d dik droog maar al die woorden die erachter staan geniaal ! :
    masturbatie (man): aan je aap sleuren, afberen, afjuinen, afrukken, afkarnen, aftrekken, (af)beren, choppen (tjoppen), de aap op zijn bakkes geven, DIY, doet het zelvert, "een-en-twintig, twee-en-twintig", een abrupt einde maken aan miljoenen levens, er effe een haal aan geven, fappen, fierljeppen, geilpompen, geiltrekken, handgymnastiek, met de handkar gaan, handneuken, heren enkelspel, het kwaad der knapen, je beste vriend verwennen, je broer een hand geven, lekker jurren, jossen, losse flodders schieten, momentje-voor-jezelf, schwoengen(Limburgs), masten, melken, de paling strippen, piemelen, het plafond witten, rukken, roeiepoetsen, sausje maken, schudden, sjorren, sjorsen, slingeren, snokken (Zeeuws en Vlaams), stoksnokken, trekken, voorhuidjoggen, wieksen (Limburgs), hand-jiven, maandag josdag, stroepen (Noord-Nederland), paalhangen, paalwalsen, pachen, roppen, lijn 5 nemen, de Duitse helm poetsen, De paarse helm poetsen, De een-ogige slang gedag zeggen, vendelzwaaien met de korte stok, handballen, jeux des boules, mijn vriend de hand schudden, snukken, stengel zwengelen, tirren, met de handkar over de zolder, seks uit t vuistje, vuistvogelen, de president een hand geven, de yoghurtfles leegschudden, vuistjes dochter, je ponnie melken (WVL,), zichzelf melken, onaneren, fappen, elleboog stomen. "


    voorhuidjoggen blijft mijn favoriet ;D


    We can only learn to love by loving.

    Hazardous schreef:
    ahhahah -plat-


    Alis volat propriis.

    VOORHUIDJOGGEN :'D
    - ligt plat -

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 19:11 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    hahahaha geniaal x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    WAHAHAH, geweldig! (krul)

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 19:20 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.