• http://www.youtube.com/watch?v=TUwER6Qp91g&feature=player_embedded

    Foei Billie, niet netjes van je! :'D

    Ik post dit alleen omdat ik het er leuk, grappig en schattig uit vind zien. 't is geen wereld nieuws mensen.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2010 - 14:53 ]


    -

    Maggot schreef:
    Niet vervelend bedoeld ofzo, maar ik snap het geweldige hier niet van? Iedereen steekt z'n middelvinger wel eens op, en als hij het doet is het meteen wereldnieuws?

    Ik vind het gewoon komisch, als je luisterd naar wat hij zegt, komt het erop neer dat de brandweer moeilijk deed over het vuur dat ze tijdens de show gebruiken. Ik vind het gewoon funny, like de manier waarop hij het zegt en hoe hij daarna voldaan weg huppelt! x]


    -

    Ben ik nou dom of zie ik het gewoon niet?
    Wanneer doet hij dat dan? (nerd)
    - blind -


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ooh ik zag het al.
    Geniaal :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Clockwise schreef:
    Ben ik nou dom of zie ik het gewoon niet?
    Wanneer doet hij dat dan? (nerd)
    - blind -

    Je ziet het ook nietzo goed, je ziet hem alleen duidelijk zijn arm in de lucht steken.


    -

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Ik vind het gewoon komisch, als je luisterd naar wat hij zegt, komt het erop neer dat de brandweer moeilijk deed over het vuur dat ze tijdens de show gebruiken. Ik vind het gewoon funny, like de manier waarop hij het zegt en hoe hij daarna voldaan weg huppelt! x]

    Oh ghaha, ik snapte al niet wààrom hij het deed. Ik vind het wel grappig.


    Tanya is de beste.

    Maggot schreef:
    Niet vervelend bedoeld ofzo, maar ik snap het geweldige hier niet van? Iedereen steekt z'n middelvinger wel eens op, en als hij het doet is het meteen wereldnieuws?


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Omg hij word met de dag gayer.


    "Let them eat cake!"

    hahaha :')


    I need you like a heart needs a beat

    hehehe xD
    ik vind t geniaal haha,
    tziet er grappig uit:D(H)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    WHAHAHAHA Dat huppelpasje op het einde ;D
    En ik snap niet wáárom hij zijn middelvinger opsteekt en wáárom het dan meteen geweldig is enzo. Als ik iedere keer in het nieuws moest komen omdat ik mijn middelvinger opstak, hadden de kranten wat te doen.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Ik lig eerder plat om wat ie aan heeft :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Ik lig eerder plat om wat ie aan heeft :')
    Dat zeker :')
    Lijken wel nepspieren.
    Of... zijn het ook nepspieren? xD


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    tomdrugs schreef:
    WHAHAHAHA Dat huppelpasje op het einde ;D
    En ik snap niet wáárom hij zijn middelvinger opsteekt en wáárom het dan meteen geweldig is enzo. Als ik iedere keer in het nieuws moest komen omdat ik mijn middelvinger opstak, hadden de kranten wat te doen.

    Hij steekt zijn middelvinger op omdat ze geen vuur mochten gebruiken tijdens hun concert van de brandweer. En dat vind hij onzin, dus gaat hij met alle fans de middelvinger opsteken. x]


    -

    tomdrugs schreef:
    WHAHAHAHA Dat huppelpasje op het einde ;D
    En ik snap niet wáárom hij zijn middelvinger opsteekt en wáárom het dan meteen geweldig is enzo. Als ik iedere keer in het nieuws moest komen omdat ik mijn middelvinger opstak, hadden de kranten wat te doen.


    Echt hoor, ik doe dat like, 10x per dag?
    Vaker zelfs.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Prophecy schreef:
    (...)

    Echt hoor, ik doe dat like, 10x per dag?
    Vaker zelfs.


    Uhgg.. Ze hoeft toch niet steeds te herhalen dat ze dit post omdat ze het gewoon leuk vind om de REDEN dat hij z'n middelvinger opsteekt. Niet zo zeer omdat 'ie dat normaal nooit doet of zo --'


    Scream for mercy!