• Misschien intereseerd jullie het niet, maar ik moet even mijn verhaal kwijt.

    Met mijn zus gaat het de laatste maanden niet echt goed. Ze heeft de laatste maanden dat alle spieren in haal lijf samen trekken enzo en de dokters weten niet wat het is en sturen haar dus naar een psygiather (ofhoejehetmagschrijven). sinds dinsdag heeft ze dus ook dat ze de hele tijd in elkaar stort dat ze niet op haar benen meer kan staan enzo. en de volgende dag kon ze niet meer lopen niet meer zitten niks. ze hebben toen de dokter gebeld enzo toen moest ze komen. ze werden daarna gelijk naar het ziekenhuis doorgestuurd. Het blijkt dus dat ze ook nog tromboze heeft. (voor de mensen die niet weten wat dat is. dat is een bloedprop die vast zit in een ader. als die in een slagader komt ben je dood). dus ze moet elke dag 1 spuit en allemaal medicijnen slikken en ook heel veel paracetemollen. maar nu is het zo dat ik eigelijk de laatste maanden het gevoel heb of ik er niet meer bij hoor. het allemaal stephanie dit stephanie dat stephanie zus stephanie zo. en ik moet alles doen, thuis en als ik dan iets doe dan is het niet goed. net zat ik te huilen op me kamer en komt zo mijn moeder binnen. ze zag het niet eens ze zat alleen maar te zeuren over dat ik me kamer weer eens moet opruimen. ik voel me echt kut en ik wil gewoon van de aardbodem verdwijnen. het lijkt alsof niemand het zou merken. op school hebben mijn vriendinnen het alleen maar over haar, hoe het gaat of iets anders enzo en dan lijkt het of het niet boeit hoe het met mij gaat.

    Bedankt dat ik hier even me verhaal mag wegzeten, en dat iemand het misschien leest.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2010 - 22:48 ]


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    als eerst, sterkte met je zus.

    En over jou.
    misschien moet je er met je ouders over praten dat jij het zo voelt? Misschien hebben ze het niet eens in de gaten.!


    Stop holding me under and let me breathe.

    Misschien is het handig als je laat weten dat je je zo voelt, dan hebben ze er vast wel begrip voor :]


    "I shut my eyes in order to see.'

    mijn moeder zegt zo dat ze er niet veel aan kan doen, omdat mijn zus zoveel tijd kost ofzo .-.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    als die in een slagader komt ben je dood
    .Hoef niet perse,als hij naar je hard schiet heb je een grote kans maar dan nog steets niet perse.
    Praat er over met je ouders en vertel hoe je je voel.En vertel het ook tegen je vrienden,dat je ook wel een beetje aandag wil,dat zij niet de eenigste is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...).Hoef niet perse,als hij naar je hard schiet heb je een grote kans maar dan nog steets niet perse.
    Praat er over met je ouders en vertel hoe je je voel.En vertel het ook tegen je vrienden,dat je ook wel een beetje aandag wil,dat zij niet de eenigste is.
    Mijn vader is er aan overleden en de dokters zeiden zo als hij in je hart, longen of hersens komt dan is er groot kans dat je dood gaat ofzo hoorde ik dan


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Je moet er echt met je ouders over praten. Je zus kost veel tijd maar dat is nog geen reden om jou achter te stellen of dat gevoel te geven. Ze houden wel van je en het komt vanzelf weer goed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Edelweiss schreef:
    Misschien is het handig als je laat weten dat je je zo voelt, dan hebben ze er vast wel begrip voor :]


    None but ourselves can free our minds.

    vaak maar niet perse,en in de (gewone) slagader is de kans nog minder groot.Je kan er wel een ledemaat of zo door verliezen,maar dat is ook niet altijd zo.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2010 - 22:55 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NYC schreef:
    Je moet er echt met je ouders over praten. Je zus kost veel tijd maar dat is nog geen reden om jou achter te stellen of dat gevoel te geven. Ze houden wel van je en het komt vanzelf weer goed.

    Ik heb al een keer gezegt zo tegen me moeder van dat ik me soms best wel alleen voel enzo, en dan zegt ze zo van: dat ze er niks aan kan doen en dat ze te weinig tijd heeft en ze zegt zo wel van ja dat ze het erg voor me vind, maar als je me al niet ziet huilen als je recht voor me staat lijkt mij dat het haar helemaal niks boeit


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Exercitus schreef:
    vaak maar niet perse,en in de (gewone) slagader is de kans nog minder groot.Je kan er wel een ledemaat of zo door verliezen,maar dat is ook niet altijd zo.
    Owke, ik weet er niet veel van maar dat wist ik wel een beetje


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    NYC schreef:
    Je moet er echt met je ouders over praten. Je zus kost veel tijd maar dat is nog geen reden om jou achter te stellen of dat gevoel te geven. Ze houden wel van je en het komt vanzelf weer goed.


    your eyes are like stars in the night.

    BarbieKiller schreef:
    (...)
    Ik heb al een keer gezegt zo tegen me moeder van dat ik me soms best wel alleen voel enzo, en dan zegt ze zo van: dat ze er niks aan kan doen en dat ze te weinig tijd heeft en ze zegt zo wel van ja dat ze het erg voor me vind, maar als je me al niet ziet huilen als je recht voor me staat lijkt mij dat het haar helemaal niks boeit

    Hm, ik weet het niet. Misschien is ze wel gewoon bang dat ze niet alleen je vader zo verliest maar ook je zus en is ze gewoon erg gestrest en wil ze graag dat alles goed komt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hm, ik weet het niet. Misschien is ze wel gewoon bang dat ze niet alleen je vader zo verliest maar ook je zus en is ze gewoon erg gestrest en wil ze graag dat alles goed komt.
    Ja, misschien wel. het kan misschien nog 3 weken duren voordat alle pijn enzo pas weg is. dat zei de dokter zo vandaag want hij was langsgekomen. en ze mocht zo van 6 paracetemollen slikken, maar daar word ze gewoon helemaal high van. het zijn niet gewone paracetemollen want er zat nog iets verslavends in ofzo, elke keer als ze er zo twee moet innemen moet ze daarna allemaal lachen enzo .-.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    NYC schreef:
    Je moet er echt met je ouders over praten. Je zus kost veel tijd maar dat is nog geen reden om jou achter te stellen of dat gevoel te geven. Ze houden wel van je en het komt vanzelf weer goed.

    BarbieKiller schreef:
    (...) Ja, misschien wel. het kan misschien nog 3 weken duren voordat alle pijn enzo pas weg is. dat zei de dokter zo vandaag want hij was langsgekomen. en ze mocht zo van 6 paracetemollen slikken, maar daar word ze gewoon helemaal high van. het zijn niet gewone paracetemollen want er zat nog iets verslavends in ofzo, elke keer als ze er zo twee moet innemen moet ze daarna allemaal lachen enzo .-.

    Ja dat is zo het is nogal verdovend zoveel paracetamollen daar voel je je inderdaad wel wat high van. Maar als dit alles is afgelopen geeft ze je wel weer aandacht.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.