• Vorig jaar had ik een vriendje. Later bleek het een loverboy te zijn Hij was in het begin heel lief enzoo voor mij. Ik kon alles tegen hem vertellen en hij wou me helpen met de problemen die ik toen had met mijn vader. Hij wou zelfs bij mij in de buurt komen wonen zodat ik me veilig zou voelen. ik vertrouwde hem. Hij ging vreemd en ik werd nogal boos, omdat ik gewoon anti-vreemdgaan ben. Hij werd boos op mij omdat ik boos werd op hem. Toen begon hij te dreigen van;; Als je het uitmaakt weet ik je te vinden. Ik werd doodsbang en vertelde alles tegen een hele goede vriendin. En zij heeft mij na een paar weken kunnen overtuigen dat ik het echt moest uitmaken en dat als hij mij zou aanraken, zij hem in elkaar zou slaan. Toen heb ik het uiteindelijk uitgemaakt, en hij liep 2 dagen later dus op mijn schoolplein. Ik was helemaal overstuur en ben toen naar de afdelingsleider gegaan. Hij heeft mij toen beloofd dat hij niet meer op het schoolplein zou komen en dus al helemaal niet IN school. Ik vertrouwde het en de dag erna was ik nog steeds bang. maar hij was inderdaad niet gekomen dus ik begon me veiliger te voelen. En toen de dag erna, liep hij in school achter mij aan. En toen liep die vriendin erbij dus hij bleef op een afstand en toen moest ik van haar blijven staan in de gang, wara iedereen mij gewoon kon zien en zij is achter hem aangegaan, maar hij rende zowat weg. Toen zijn we weer naar de afdelingsleider gegaan om het te melden. Maar die deed er niks meer aan en toen heeft hij mij nog een tijd lang zitten bellen. Eerst nam ik wel op, maar daarna al niet meer.

    Dat is dus vorig jaar gebeurd. Maar de laatste tijd probeert hij weer contact met mij te krijgen en via via heb ik dus gehoord dat hij bij mij in de buurt wil gaan wonen. En nu ben ik dus doodsbang dat hij weer gaat dreigen en me weer gaat opzoeken enzoo.

    Dankjewel voor het lezen:$


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ikzou naar de politie gaan..


    Live life like a raver.

    Aan je ouders vertellen ? Nog meer zeuren bij je afdelingsleider of naar de directeur gaan..


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    wat eng ;3
    als je je verhaal nog eens kwijt moet, je kan dat altijd bij mij doen =3
    en ik hoop heel erg hard voor je dat het zich niet weer herhaald. =3
    (flower)

    TheJokerxx schreef:
    Ikzou naar de politie gaan..


    dat durf ik dus echt niet:$


    Stop holding me under and let me breathe.

    Whipple schreef:
    wat eng ;3
    als je je verhaal nog eens kwijt moet, je kan dat altijd bij mij doen =3
    en ik hoop heel erg hard voor je dat het zich niet weer herhaald. =3
    (flower)


    dankjewel(:


    Stop holding me under and let me breathe.

    Hazardous schreef:
    Aan je ouders vertellen ? Nog meer zeuren bij je afdelingsleider of naar de directeur gaan..


    de directeur zit op een andere vestiging en mijn nieuwe afdelingsleider zie ik nooit.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Devastating schreef:
    (...)

    dat durf ik dus echt niet:$

    ga met je ouders, een goede vriendin, of iemand anders. =3

    en graag gedaan n_n

    ik zou naar de politie gaan


    Alis volat propriis

    Politie, aan je ouders vertellen, of een stel grote jongens (vrienden van jou?) op hem afsturen.


    All this dampness is damp.

    Devastating schreef:
    (...)

    de directeur zit op een andere vestiging en mijn nieuwe afdelingsleider zie ik nooit.

    ow...
    Politie denk ik tog maar..


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hazardous schreef:
    Aan je ouders vertellen ? Nog meer zeuren bij je afdelingsleider of naar de directeur gaan..


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    loverboys zijn echt vieze naaiers.
    ga naar de politie. hij stalkt je, dat mag niet.
    en je moet het aan je ouders vertellen, die kunnen je ook nog meer advies geven en verder helpen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Whipple schreef:
    (...)
    ga met je ouders, een goede vriendin, of iemand anders. =3

    en graag gedaan n_n


    mijn ouders zijn overdag te werk. Een goede vriendin van mij, heeft zelf ook nogal een groot probleem, dus die wil ik er nu liever niet mee lastig vallen en mijn vriendje weet nog niet dat hij hier in de buurt wil gaan wonen:| Die weet nieteens wat er allemaal is gebeurd, omdat ik het niet zo aan hem kan vertellen. :S


    Stop holding me under and let me breathe.

    Vertel het aan je ouders en zeg dat ze naar de politie moeten gaan.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!