Komen elkaar tegen, worden opslag verliefd, gaan met elkaar, zij ziet hem met een ander meisje, ze gaat zelfmoord willen plegen, hij redt haar, happy end.
Jongen ontmoet meisje op school.
Alle 2 zijn ze anders.
Het meisje is een nerd en de jongen een popu.
Het meisje blijkt zijn nieuwe buurmeisje te zijn en de jongen ziet het meisje dan zonder bril,los haar en mooie kleding in haar slaapkamer.
Ze krijgen wat,Meisje wordt later bedrogen,door de jongen met een blonde doll die de jongen heeft gezoent.
Meisje huilt.
Jongen komt uitleggen
En happy end
JimatHatiku schreef:
Alle 2 zijn ze anders.
Het meisje blijkt zijn nieuwe buurmeisje te zijn en de jongen ziet het meisje dan zonder bril,los haar en mooie kleding in haar slaapkamer.
Ze krijgen wat,Meisje wordt later bedrogen,door de jongen met een blonde doll die de jongen heeft gezoent.
Meisje huilt.
Jongen komt uitleggen
En happy end
ja jongeeeeeeh.
dat ga ik doen.
het doet me denken aan: you belong with me.
geef me een titel? ;'D
JimatHatiku schreef:
Alle 2 zijn ze anders.
Meisje huilt.
Jongen komt uitleggen
En happy end
Grooste vijanden, worden verliefd, durven niets te zeggen tegen elkaar, meisje word mishandeld, jongen en meisje komen met elkaar in contact, jaloerse huppelkut verneemt actie, jongen kust meisje, meisje kust terug, happy ending. yays.
Washington schreef:
nieuwe leerling op school, komt ik de klas bij haar idool, worden verliefd, jaloers vriendinnetje. hahahah. maar dat zijn wel dde leukste verhalen
I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.