• Ik was trots jonge, serieus.
    Ik was al heel lang niet gevallen.
    en toen ging ik op zo'n mini-bmx fietsen van m'n buurjongen en toen viel ik plat op m'n gezicht.
    omg, dat deed pijn en m'n halve straat lachte me uit haha.

    zijn jullie ook zo lekker onhandig? ;'D


    En oja, ik zat vorige keer in het ziekenhuis en toen zei iemand: 'ik ben gevallen over een theedoek' en z'n been was gekneusd ofzo, en m'n papa en ik kwamen niet meer bij.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik ben te onhandig voor woorden. x:

    AH, scrubs! scrubs is zo koel
    - even ter zijde.

    Ik was ook heel lang niet meer gevallen
    alleen toen sneeuwde het
    en toen viel ik 2x achterelkaar, omdat het glas was, mijn vader kwam me uiteindelijk overeind helpen, maar natuurlijk had de straat wel genote~
    genantie :$


    we were always meant to say goodbye.

    Ik niet, maar vrienden van mijn ouders wel. Die man is uitgeschoven over een plakje komkommer :')

    ik ben 10 weken terug gevallen en het doet nu dus gewoon nog pijn.><


    Stop holding me under and let me breathe.

    ik ben daarstraks bijna vn een berg gevalle,ik bleef achter een doornstruikdraad hange en toen sprong ik 2 keer achter elkaar en viel ik net niet :Y)


    Imperfection Is Beautiful

    Ik ben te onhandig ;\
    Een meisje van me zus' klas was een keer gevallen over een briefje van 10 :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik heb een keer mijn beste vriend aangevallen. Ik ben op hem af gerend en tegen hem aan gesprongen, dus we lagen allebei op de grond.


    All this dampness is damp.

    Oh, en dan had je die ene keer nog toen ik een spin wou weg stampen. Ik schopte, maakte zowat een salto en viel op mijn bek.


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Oh, en dan had je die ene keer nog toen ik een spin wou weg stampen. Ik schopte, maakte zowat een salto en viel op mijn bek.

    Dieremishandeling ;o
    Viel je Op of Naast De Spin? :Y)


    Imperfection Is Beautiful

    Ik val sowieso heel de tijd :x


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb slechte ervaringen met fietsen !
    Mijn broertje had een nieuwe bmx op de camping met allemaal stenen en hij zo voor doen hoe hij kon remmen dat zijn achterwiel omhoog ging. ik zeg dus DAT KAN IK OOK! Ik probeer het druk keihard over de rem en toen vloog de fiets over de kop en lag ikk er onder!.

    En een keer had ik mijn voet tussen de spaken van mijn eigen fiets gestoken en toen viel ik ook keihard!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik val over alles en iedereen.


    Jaybee dude (:

    De laatste tijd ga ik ook overal bij liggen, ja (':


    your eyes are like stars in the night.