• Ik heb alle topics op de eerste pagina bekeken + gereageerd gehe.
    Omdat ik me verveeeeeeeeeeeel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    NYC schreef:
    (...)
    Moderator zijn is stom je moet je aan allemaal regeltjes houden en er is niks aan. -spreekt uit ervaring-

    toch blijf ik erbij dat het ook gewone users zijn, en ach ja, we moeten toch gewoon leren leven met deze regels. Toch?
    -just deal with it. =3-

    Whipple schreef:
    (...)
    toch blijf ik erbij dat het ook gewone users zijn, en ach ja, we moeten toch gewoon leren leven met deze regels. Toch?
    -just deal with it. =3-

    Het zou wel moeten behalve als ik met Quizlet stop dan hoef ik er niet mee te leren leven (: Maar ik vind het echt onnodige regels dat je niet meer mag schelden in je topic titels vroeger mocht dat wel en we werden er heus niet slechter op.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Het zou wel moeten behalve als ik met Quizlet stop dan hoef ik er niet mee te leren leven (: Maar ik vind het echt onnodige regels dat je niet meer mag schelden in je topic titels vroeger mocht dat wel en we werden er heus niet slechter op.

    dat klopt, ook :')

    en ach.. =3
    de regels heb ik niet bedacht,
    en misschien is het saaier -dat is het zeker :')- maar je kan niet alle schuld geven aan de regels,
    en weet je nog de week van de respect ,ofzoiets? ;3
    ik weet dat het goed bedoelt was van de mods enzo, maar meningsverschillen zullen er altijd zijn, en uiteindelijk heeft het naar mijn idee (;3) niet heel veel zin gehad.
    naja, ik we kunnen proberen het zo goed mogelijk te maken, dan maar =3
    -weet niks meer te zeggen.-

    Whipple schreef:
    (...)
    dat klopt, ook :')

    en ach.. =3
    de regels heb ik niet bedacht,
    en misschien is het saaier -dat is het zeker :')- maar je kan niet alle schuld geven aan de regels,
    en weet je nog de week van de respect ,ofzoiets? ;3
    ik weet dat het goed bedoelt was van de mods enzo, maar meningsverschillen zullen er altijd zijn, en uiteindelijk heeft het naar mijn idee (;3) niet heel veel zin gehad.
    naja, ik we kunnen proberen het zo goed mogelijk te maken, dan maar =3
    -weet niks meer te zeggen.-

    Ja ja ik heb zo ook eens mijn heldere momenten. -niet vaak maar toch- (nerd)
    Hmm rgeels zorgen er wel vaak voor dat dingen beperkt zijn dus beperkte lol.
    De week van de respect heeft ook niets geholpen. Haha was niet nodig geweest wel goed bedoeld maar het was gewoon niet nodig geweest.
    Haha laten we het proberen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wij doen ons best, maar de meesten helpen ons gewoon niet..
    De week van respect? Amper een kat die wou helpen.
    De nieuwsbrief? Geen kat die meer reageert.
    Die verkiezingen van die quizen/stories/.. (ben de naam kwijt)? Iedereen stemde altijd op hetzelfde.

    En nog zoveel meer...
    Moesten jullie nu eens helpen of ideeën voorstellen zou dat ons heel wat verder helpen.


    Let the Night embrace you

    Dan maken we een debiel topic haha xD.

    Boe, ik ben een spook.


    SLOAN.

    Misschien kunnen we een verkiezing maken, en dan een speciale jury van verschillende leden maken, die iedereen kent, en dat iedereen iets mag insturen?
    En dat de winnaar weetikveel iets mag?


    SLOAN.

    Preffection schreef:
    Misschien kunnen we een verkiezing maken, en dan een speciale jury van verschillende leden maken, die iedereen kent, en dat iedereen iets mag insturen?
    En dat de winnaar weetikveel iets mag?


    Goed Idee


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Preffection schreef:
    Misschien kunnen we een verkiezing maken, en dan een speciale jury van verschillende leden maken, die iedereen kent, en dat iedereen iets mag insturen?
    En dat de winnaar weetikveel iets mag?

    welke user kent dan elke user die mee doet? x)
    ik bedoel, je praat echt niet met iedereen hiero ;')
    voor de rest vind ik dat we het wel moeten proberen _O_

    Whipple schreef:
    (...)
    welke user kent dan elke user die mee doet? x)
    ik bedoel, je praat echt niet met iedereen hiero ;')
    voor de rest vind ik dat we het wel moeten proberen _O_

    Ik ken iedereen. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Ik ken iedereen. (nerd)

    haha :'D
    en dan bedoel ik persoonlijk he? ;3
    want ik zie wel meerdere users hier op het forum, maar niet dat ik ze allemaal ken en mee gepraat heb =3
    snap se?

    Maar is het dan echt nodig dat je iedereen echt persoonlijk kent?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    Maar is het dan echt nodig dat je iedereen echt persoonlijk kent?

    weet niet, ;3

    Preffection schreef:
    Misschien kunnen we een verkiezing maken, en dan een speciale jury van verschillende leden maken, die iedereen kent, en dat iedereen iets mag insturen?
    En dat de winnaar weetikveel iets mag?

    Een jaar geleden waren er al Awards, maar dat werd afgeschaft vanwege vriendjes politiek.
    Dus we gaan dat niet weer doen en ook niet iets wat er op lijkt.

    En niemand kent iedereen, minder bekende users maken dan nooit een kans.

    KrullEITJE schreef:
    (...)
    Een jaar geleden waren er al Awards, maar dat werd afgeschaft vanwege vriendjes politiek.
    Dus we gaan dat niet weer doen en ook niet iets wat er op lijkt.

    En niemand kent iedereen, minder bekende users maken dan nooit een kans.

    dat laatste vind ik heel slim bedacht en het klopt ook ;3