• Tot hoelaat mogen jullie in het weekeind uitslapen?

    Naja komt m'n ma dus om 10.30u m'n kamer in en begint te roepen dat ik uit m'n nest moet! Grrr! Veel te vroeg naar mijn doen.

    xx C


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    meestal tot rond 11u [a]

    Ik slaap door totdat ik helemaal wakker ben en me ga vervelen. Maar meestal moet ik half 1 toch écht wel mijn bed uit zijn.


    it's so empty living behind these castle walls

    Jezus,
    ik sta op om 8u o_o
    maarja, ik moet m'n vriendje gaan halen om 10u, anders bleef ik in mn nest liggen tot ik wakker werd van de honger :Y)

    Zolang ik nergens heen hoef, mag ik zo lang blijven liggen als ik wil. Maar om een uur of 12 zegt mijn moeder wel dat ik niet zo lui moet zijn, als subtiele hint :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Verschillend. (':


    All this dampness is damp.

    Zolang als ik wil. Maar ik vind het wel irritant als ik te vroeg of om 12 uur eruit ga -maar slapend weet ik of course niet hoe laat het is- Want anders is het te vroeg of ben je al een halve dag kwijt >.<


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Pearls schreef:
    Tot ik wakker ben (:


    Let's do this poo

    Oh ze roepen mij nooit uit mijn bed. Zo asociaal zijn ze nou ook weer niet, om hun kinderen uit bed te schoppen. En wij zijn (ik en mijn broer) nou ook weer niet zo asociaal om tot 2 uur in ons bed te blijven liggen. Ik ben er het liefst vroeg uit, dan heb ik nog een hele dag om van te genieten.


    "Let them eat cake!"

    Totdat ik ontwaak van mijn schoonheidsslaapje.
    Of totdat de haan van mijn idiote, debiele, onderontwikkelde buurman me wakker kraait. Jezus, en dan vinden ze het gek dat ik tegen hanen ben...


    You move me ......... Kurt

    7.30u
    aangezien ik een hyper broertje heb die in mijn kamer tv komt kijken
    privacy -zucht-


    Jaybee dude (: