• Vrijdag is eigenlijk tijd voor mezelf, want dan hebben we maar 4 uur school. Ik ga dan de hele middag gamen, friet eten en 's avonds lekker ALLEEN Uri Geller kijken. Want vrijdag avond ben ik meestal erg moe maar ik was deze week ELKE avond moe, laat staan vandaag. Want misschien hadden jullie het door ofzo, maar ik was steeds vroeger van de computer omdat ik in bed lag.

    Maarja, mijn vriendin zit al een maand 'op te scheppen' over dat ze een jacuzzi in de schuur kreeg en deze week hebben ze 'm gekregen en nu geeft ze een feestje vanavond.
    1. IK BEN MOE.
    2. Dit is MIJN dag :'D
    3. Ze wil eerst in de jacuzzi, daarna Uri Geller kijken (22:30 afgelopen) en dan WEER in de jacuzzi. Wtf? Dat drogen duurt toch vet lang? En ze zei neem een joggingpak mee ofzo, ja dan ben je droog maar als je ná UG er weer in wilt... Jezus...
    4. Ik wil gewoon ALLEEN kijken. Heb je klote gezwets van hun er niet door.
    5. Een andere vriendin van mij is heel bitchy geworden sinds ze met de popu's omgaat en die is ook uitgenodigd.
    6. Jaccuzi's zijn saaaaaaai. Wtf moet je in een bubbelbad ._.
    7. Ik heb geen zin om nat te worden.
    8. Het is kut weer hier.
    9. Ik heb jammergenoeg al gezegt dat ik vanavond kom >__>

    Ik heb er géén zin in.


    I live for the applause, you will die for it.

    Verzin dan een smoes: huisarrest, ziek, hoofdpijn, heel erg moe, ongesteld... Of doe ze alle vier. Die jacuzzi zal er volgende week ook nog wel staan. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Joker schreef:
    Maar ze reageerd altijd kut als ik Nee tegen haar zeg ._.
    Of ze gaat smeken of ze word chagerijnig.


    Zeg dat je arm gebroken is.. Of neen, breek je arm écht.
    Effe serieus, als je niet wil gaan, dan ga je niet, zeg gewoon dat je met je ouders die dag uit gaat, ofzo?


    All this dampness is damp.