• RTL5
    Vanavond om 20:30 Cloverfield.

    Een groep jonge mensen organiseert een afscheidsfeestje voor Rob Hawkins, die naar Japan vertrekt. Wanneer er een korte aardbeving gevoeld wordt en er korte tijd later een gigantische explosie plaatsvindt, is het duidelijk dat hun avondje uit er één wordt om nooit te vergeten. Met een videocamera slaagt Hud, één van de jongeren, erin om de diverse taferelen die zich er die nacht voordoen, vast te leggen. De beelden tonen onder meer het verloop van een beangstigend chaotische nacht in New York City, waarbij er een hoop slachtoffers vallen.

    Vanavond om 22:10 Predator 2
    Dit vervolg op Predator gaat over detective Mike Harrigan (Glover) die in een bikkelharde strijd is verwikkeld met drugsbendes in Los Angeles. Als ook de predator zich in de strijd mengt is de maat vol voor Harrigan. Hij is vastbesloten een einde te maken aan al het geweld en voorgoed het afgrijselijke monster te vernietigen.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2010 - 20:29 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik weet <3,
    Ik ga die bijde films kijken =]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    @Andrew.
    Ik ook :E


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik had al liefde voor deel 1 van predator <3, nu ga ik ook deel 2 kijken :3


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Predator ftw :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Cloverfield kijk ik samen met mijn vriend, maar dan gewoon op DVD, en we zijn pas bij 1 uur ofzo? Maar nu zet ik hem erop =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb Cloverfield als eens gezien, maar kijk 'm nog maar eens x) HIj is wel gaaf


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cloverfield suckt. Ik heb hem gezien, echt waar: saaie film.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    k ben ook aan t kijken, had cloverfield nog steeds niet gezien, en predator 2 ken ik bijna uit mn hoofd, film is net zo oud als ik xD

    Ik heb predator 2 nog nooit gezien, maar volgens heel veel mensen is hij zo slecht en saai vergeleken met deel 1 Carl Weathers <3


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    goed, dat was dus officieel, de meest vreemde film die ik ooit gezien heb en ik heb zojuist weer 1,5 uur van mijn leven verspild xD

    Predator 1 is wel veel beter dan 2, ja.
    En Cloverfield is cool. Dat was de 4x dat ik 'm zag. Maar, saai kan die film niet zijn. Dan bedoel je eerder 'niet leuk' denk ik. Saai = Dat er geen reet gebeurd enzeau.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb ze niet gezien:X

    [ bericht aangepast op 26 maart 2010 - 12:58 ]

    cloverfield suckt, het is saai en het is helemaal zogezegd gefilmd door iemand van die groep, supper irritant beeld!

    Maar dat beeld vind ik juist orgineel en spannender.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2010 - 22:55 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Hmm, Ik weet niet watik van Cloverfield vond, ik vond de film zelf wel leuk maar voor mij had dat weirdo monster er niet in gehoeven want daar door was de film echt zo nep ='].
    En ik vond het wel leuk zo een beeld bij een film maar voor de rest heb ik liever dat films in een goed beeld zijn.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!