• weet je wat ik nou niet begrijp?
    Waarom je altijd dom genoemt wordt als je blond ben.Het is een iemand geweest die dat bedacht heeft.Maar als hij een dom bruintje hadt gezegt zouden we nu iedereen met bruin haar zo noemen.Dus dat snap ik niet.Sommmige mensen denken gelijk al:die is blond dus dom.Daar kan ik niet tegen.Ik ben zelf ook blond en ik maak er ook grappen over.Want grappen kunnen.Maar als je het echt meent dan kan het niet vind ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is gewoon een fabeltje, niets bijzonders, dus neem het vooral niet te serieus.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    mee eens. :Y)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Of dat gezeik als je van het VMBO komt..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik word elke dag uitgemaakt voor dom blondje. Like, ik zit op vwo? En als je dat maar vaak genoeg hoort, dan ga je het ook geloven. That's the problem. Mensen gaan je dan ook extra in de gaten houden. Als je dan een lompe opmerking maakt, wat iedereen wel eens doet, valt het bij blondjes meer op. Grr, knettergek word 'k ervan. Ik geef je volkomen gelijk.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mensen noemen mij vaak ook dom blondje, maar ik vind het wel grappig. Als ik een domme opmerking maak zeg ik altijd: komt door mijn haarkleur (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Mensen noemen mij vaak ook dom blondje, maar ik vind het wel grappig. Als ik een domme opmerking maak zeg ik altijd: komt door mijn haarkleur (krul)



    doe ik ook wel maar ik kan er gewoon niet tegen als iemand gelijk dnek dat je dom bent omdat je blond ben


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ikzelf, de brunette (:, vind dat ook een geweldig domme opmerking. Ik noem bijna nooit iemand een dom blondje.
    Behalve Steffi.

    Maar die is gewoon dom -zucht-
    Die kwam er vorige week tijdens seksuele opvoeding EINDELIJK achter dat vruchtwater uit de baarmoeder kwam... Ja :8

    ik vind het [/ja als blondine] geweldig als mensen dat over me zeggen, laat ze me vooral onderschatten des te groter is hun verbazing als ik het tegendeel bewijs(A)
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ik ben van mezelf brunette. Maar ik heb laatst blonde plukjes in m'n haar laten verven, en elke keer als ik ee foutje maakte werden deze zinnen naar me hoofd geslingerd :

    -De blonde plukken hebben je niet veel goed gedaan he?
    -Je had je haar beter niet kunnen verven.

    OMG, ik word er schijt en schijt ziek van!


    Live life like a raver.

    Ik ben ook blond maar ik ben niet dom. Ik ben gewoon blond als in soms een beetje getikt en sommige dingen gewoon écht niet weten.


    Queen of Hell is my name

    Aprella schreef:
    Het is gewoon een fabeltje, niets bijzonders, dus neem het vooral niet te serieus.

    Aprella schreef:
    Het is gewoon een fabeltje, niets bijzonders, dus neem het vooral niet te serieus.


    Tanya is de beste.

    Ravel schreef:
    Mensen noemen mij vaak ook dom blondje, maar ik vind het wel grappig. Als ik een domme opmerking maak zeg ik altijd: komt door mijn haarkleur (krul)


    Ik ook :Y)
    + die grappen zijn ontstaan door Marilyn Monroe. Zij was blond, en speelde in films altijd de rol van het knappe, (naive), meisje. Dus daarom worden blondjes aan dom gelinkt (nerd)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Zaitsev schreef:
    Of dat gezeik als je van het VMBO komt..

    Ik heb daar zo'n ruzie om zitten maken met mijn ex, he.
    'Alles wat VMBO-T doet is dom, want die doen gewoon geen moeite. En dat ís ook zo.' Hoor die domme uitspraak dan van mijn ex. Terwijl hij uren zat te leren voor een klein beetje huiswerk op VWO.
    Wat een gezeik ¬¬'


    your eyes are like stars in the night.

    Altijd als ik iets verkeerd zeg hoor je altijd; Blond ofzo?
    Dan denk ik echt van; Hallo, wij kunnen toch ook wel is een fout maken?


    "Don't look back, you're not going that way."