• Ik liep vanmiddag met mijn oma in de rolstoel door de stad, langs het water, door 't parkje. Wij waren bijna weer terug bij 't verzorgingshuis, maar we moesten eerst nog langs een paar ganzen die in 't gras zaten. Die ganzen zitten daar dus altijd en meestal doen ze niks. Meestál dus, maar vandaag niet 0_0 Ik liep daar langs met m'n oma en ineens komt er zo een boze gans op ons af gestormt. Zijn nek ver vooruit en hij blies.
    Ik rende maar snel weg met mijn oma in d'r rolstoel.

    Die beesten deugen niet..

    [ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 17:40 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    omg:|
    ik ben 1 keer aangevallen door die beesten
    ik schork me kapot-
    ik kom er nooit meer bij in de buurt XD


    we were always meant to say goodbye.

    Dat ken ik, ik haat die beesten. Bah, toen ik klein was waren we ooit aan het vijvertje in de buurt hen eten gaan geven, brood. En een gans werd woest omdat ze te lang moest wachten, bijt dat ding in mijn oor.
    Het ziet eruit alsof die niet hard kunnen bijten, maar ik denk dat dat één van de enige keren was dat ik hard gehuild heb.

    Ik heb daar echt serieus schrik van en blijf er dan ook ver uit de buurt van.


    Tanya is de beste.

    Ik vind die beesten zo eng.


    -

    Ganzen zijn ook eng, boeren gebruiken ze soms ook echt als waakhonden ._.
    Ik ben heel lang bang geweest voor eenden omdat ik een keer gebeten werd bij het eendjes voeren toen ik klein was.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ben bang voor ganzen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ow bij mij in de buurt zijn een paar ganzen en als ik boos ofzo ben ga ik juist daraheen wnat dan komen ze heel leif bij me en zorgen ze dta ik alleeen ben ze izjn meestal alle boos op mensen als ze jonegn/eieren hebben

    Genius schreef:
    Ik vind die beesten zo eng.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Klopt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij mij moeten ze uit de buurt blijven :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik ging in de winter brood geven aan de eenden in het park. Het waren er honderden en ze liepen allemaal over mijn voeten. En ik vond het grappig (:


    it's so empty living behind these castle walls

    Die beesten beten vroeger altijd in me tenen :')


    dream, dare, fly!

    Genius schreef:
    Ik vind die beesten zo eng.

    Gewoon terug blazen, ja, dat is raar maar het werkt echt. Iemand die ik ken heeft ganzen (nerd)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Bij ons in de beek achter is er ook een gans en dat is zegmaar de leider van een enorme groep eenden :'D
    En steeds als mensen te dichtbij komen gaat die blazen. Net zo eng x)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.