• ik heb misschien gister mijn muis gemolt, of net ;3
    maar ik had een muis zonder draad, -super fijn.-
    nu reageert die niet meer, vet weird. x_x
    maar het rare is dat de lampjes het wel gewoon doen, -dus staat hij aan-
    je kan hem aan en uit zetten en daar reageert hij ook op,
    alleen als je hem aan hebt staan, en je maakt rondjes, dan reageert 'ie niet.
    Dus wie weet waar dat aan kan liggen x'D?
    en hoop met mij mee dat mijn vader het niet erg vind dat mijn muis kapot is =3

    Uuuhhhhhhh......(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee, sorry x:
    Ik hoop voor jou!

    Haha omg, na die eerste zin dacht ik 1 sec dat je een echte muis bedoelde :'D -vreemde bui-
    Maar nee, sorry, ik weet echt niet waar het aan ligt.


    I clicked my heels and wished for you.

    Hap schreef:
    Haha omg, na die eerste zin dacht ik 1 sec dat je een echte muis bedoelde :'D -vreemde bui-
    Maar nee, sorry, ik weet echt niet waar het aan ligt.

    haha :'DD
    jaa man,
    ik gebruik normaal een echte muis, weetjewel :Y)

    Ik heb dat ook eens gehad, toen ik zo'n muis had. Maar ik heb nu eentje met draad sinds vorige week, en ik ben vergeten hoe je dat op moest lossen. Sorry :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heb je ook zo;n kastje erbij waar je hem aan doet opladen? Zo ja, dan kan ik je helpen.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Whipple schreef:
    (...)
    haha :'DD
    jaa man,
    ik gebruik normaal een echte muis, weetjewel :Y)

    Ö Dierenbeul!


    I clicked my heels and wished for you.

    Hap schreef:
    (...)
    Ö Dierenbeul!

    shh ons geheimpje ^^
    -gaat erg offtopic ;3-

    tomdrugs schreef:
    Heb je ook zo;n kastje erbij waar je hem aan doet opladen? Zo ja, dan kan ik je helpen.

    joa, dat heb ik : )

    jij weer hoor :'D


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    joa, dat heb ik : )

    ghehe, oké. Nou als het goed is staat er zo'n knopje op met ''connect''. En als je aan de onderkant van de muis kijkt, zie je ook een miniknopje. Iets van 3 mm lang ofzo. PRobeer eerst eens met 30 seconden lang die 'Connect' inhouden. Als dat niet lukt, moet je allebei de knopjes tegelijk inhouden. En dat werkt altijd bij mij ^.^ Maar als hij het dan niet doet, kan ik je ook niet meer helpen xD


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    tomdrugs schreef:
    (...)
    ghehe, oké. Nou als het goed is staat er zo'n knopje op met ''connect''. En als je aan de onderkant van de muis kijkt, zie je ook een miniknopje. Iets van 3 mm lang ofzo. PRobeer eerst eens met 30 seconden lang die 'Connect' inhouden. Als dat niet lukt, moet je allebei de knopjes tegelijk inhouden. En dat werkt altijd bij mij ^.^ Maar als hij het dan niet doet, kan ik je ook niet meer helpen xD

    ik ga proberen =3

    tomdrugs is mijn hero _O_
    hij doet het weeeer! :9~
    thanks!

    Genius schreef:
    jij weer hoor :'D

    ik deed het vast niet express (A)

    Slotje!