• Maak kans op kaarten voor een optreden van Justin Bieber en een meet & greet!

    Sinds afgelopen vrijdag is de tweede EP ?My World 2.0? en het album ?My Worlds? van Justin Bieber in de winkel verkrijgbaar. Om dat te vieren komt Justin Bieber naar Nederland voor een special optreden!

    Wanneer en waar gaan we nog niet verklappen, kaarten hiervoor zijn niet te koop, maar alleen te winnen als je ?My World 2.0? of het album ?My Worlds? hebt gekocht.

    Ga snel naar www.justin-bieber.nl voor alle details! Je maakt op www.justin-bieber.nl ook kans op andere prijzen, en krijgt toegang tot exclusieve filmpjes, foto?s en wallpapers.

    Check it out!


    Dat bericht kreeg ik dus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Overboard schreef:
    Wist ik al gister :3 Ik ga hem binnenkort kopen.

    Ga jij Justin Bieber kopen? :9~


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BillBomm schreef:
    België is te klein natuurlijk! --'
    Ik wil ook naar een concert van Justin Bieber en ik mag niet naar concerten in een ander land! (en dat wil ik ook niet) ><'
    Daar zou je nog van verschieten,Het sportpaleis staat op de derde plaats in belangrijkste concertzalen van de wereld


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Wat een zielige actie. Hij moet ook aan z'n inkomsten komen, hè. En aangezien al die die-hard fans z'n muziek downloaden, "moeten" ze 'm nu wel kopen, want dan kunnen ze misschien wel naar z'n concert. Dan krijgt hij weer inkomsten, hij moet toch ergens van leven.
    -zucht-


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    BillBomm schreef:
    (...)
    Ga jij Justin Bieber kopen? :9~
    Ja nou goed jezus man.


    when words fail, music speaks.

    Overboard schreef:
    (...)Ja nou goed jezus man.

    Kan ook minder aanvallend? :')
    Tegenwoordig moeten mensen oppassen met wat ze zeggen...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.