IK IS HUURMOORDENAAR :'D
kidding
Maare dude wat een tering wijven. Nja weetje dat zeg ik wel, dat het kk woordt erbij staat maakt nog neit eens zoveel verschil...
maar like... ik dacht dat ze je zo nodig wilde beschermen..? nou blijkbaar dus neit, ze noemde je een hoer schat o.o Terwijl ze er eerst nog heilig van overtuigd waren dat hij je gewoon had verkracht.. -.-' Echt waar, dat zijn dus geen vrienden. Ik ga neit zeggen dat het geen goede vrienden zijn, want het zijn gewoon geen vrienden. Die doen dta niet, wat ze deden ging al te ver... maar ze meoten je op je woord kunnen geloven, en als ze jou "uit bescherming" dan ook nog een kk-hoer noemen.. Pfft... nee, dat zijn echt geen vriendinnen...
natuurlijk doen mensnen wellus dingen waar ze spijt van hebben, dus inprincipe heb je twee keuzes...
je dumpt ze...
of je gaat met ze praten en probeert het weer goed te maken en ze ervan te overtuigen dat je het vrijwillig deed en dat je dus al helemaal geen hoer bent. speel op hun gevoel in.
het ligt er maar net aan wat je wilt, er zijn maar 2 keuzes: er mee kappen of ze houden...
Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.