• Jah, ik ga nu toch echt een klaag topic openen x'D Mijn vriendje is op vakantie naar Indonesië, en tegenover zijn huis daar is een internetcafé, dus kunnen we alsnog op msn praten. Smst ie vanochtend dat er een stroomstoring is. Een fucking stroomstoring -_- Dus nu kan ie niet op msn =( En dat haat ik.

    Iemand anders haar vriendje wel eens gemist?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 maart 2010 - 10:04 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb geen vriendje (gehad), dus nee :')


    Hope goes lost but never dies.

    nou ik had eens met een jongen die toen mijn virenidje was en ik was ziek dus ik miste hem heel erg was ik weer op school e zag ik hem zoenen met de persooon die ik al heel lang vreslijk haat

    [ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 9:24 ]

    Joh, dit is nog niks, mijn vriendje zit in Slovenië.. ik heb het al 1 maand zonder hem uit moeten houden en ik zie hem pas over 2 maanden weer..


    ars moriendi

    Cheshire schreef:
    Joh, dit is nog niks, mijn vriendje zit in Slovenië.. ik heb het al 1 maand zonder hem uit moeten houden en ik zie hem pas over 2 maanden weer..

    Joh bedankt. Ik hou het al bijna 24 dagen uit zonder mijn vriendje.
    Ik snap je wel hoor, maar het kwam ff kut over =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    het is net uit met mijn vriend en hij deed zo lelijk tegen me, dus mijn hart is flink gebroken,
    Eigenlijk zou ik er niet eens om moeten rouwen, maar toch doe ik het om dat ik hem zo hard mis :(

    Sorry voor mijn gezeur maar dit moest ff


    I solemny swear i am up to no good

    Aan iedereen met liefdesverdriet/die hun vriendjes missen:
    Sterkte :')


    Hope goes lost but never dies.

    Dat is kut dan ja ö

    Ik heb nu geen vriend, maar als ik er wel een heb, en niet bij hem ben mis ik hem altijd. Wat ik ook doe :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Joselyne schreef:
    (...)
    Joh bedankt. Ik hou het al bijna 24 dagen uit zonder mijn vriendje.
    Ik snap je wel hoor, maar het kwam ff kut over =)

    Ik bedoelde het ook niet gemeen ;) Meer van: "Ik weet dat het enorm kut is".

    Maar sommige dingen komen via internet verkeerd over -_-' xD


    ars moriendi

    Cheshire schreef:
    (...)
    Ik bedoelde het ook niet gemeen ;) Meer van: "Ik weet dat het enorm kut is".

    Maar sommige dingen komen via internet verkeerd over -_-' xD

    Daarom zei ik al dat ik je wel snap ;) En het verkeerd overkomen van dingen via internet is herkenbaar =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Icetea schreef:
    Ik heb geen vriendje (gehad), dus nee :')

    Icetea schreef:
    Ik heb geen vriendje (gehad), dus nee :')


    Never run out of reasons to smile...

    CuteWolf schreef:
    nou ik had eens met een jongen die toen mijn virenidje was en ik was ziek dus ik miste hem heel erg was ik weer op school e zag ik hem zoenen met de persooon die ik al heel lang vreslijk haat


    Omg, dat vind ik zo erg voor je ! =o
    sterkte! <3


    Even weer terug op topic :
    Ik heb een vriendje, en ik mis hem elke seconden van de dag als ie niet bij me is =[ Ik zit nu ziekjes thuis, en hij op school. Die school staat nog geen 10 stappen van me huis vandaan x] Dus hij komt gelukkig straks nog even [á] En we zijn gelukkig samen x3


    Sometimes it's best not to care.

    ik heb nog niet officeel mr we weten van elkaar dat we elkaar leuk vinden, maar we wonen nogal ver van elkaar af dus we willen elkaar eerst vaker zien zegmaar, en op het moment zijn er bij ons allebei wat problemen zodat we elkaar niet kunnen zien. dus we spreken alleen op msn. en dat is zwaar kut ja.
    maarja liever op msn spreken dan helemaal niet meer:O


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    ik moet mijn vriendje elke week van zondag tot vrijdag missen (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Niet voor zo'n lange tijd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.