• Net had ik iets grappigs in gedachten om tegen een vriendin op MSN te zeggen. Dus ik grinnikend dat gesprek openen en toen zag ik haar profielfoto en mijn lach verdween meteen. Zij en haar vriendje, zoenend. (Ze hebben net 2 weken). Pff. ik voel me alleen, lol.
    Ik heb nog nooit een vriendje gehad D: Niet dat ik er zo zeer een nodig heb, maar het lijkt me ook weer leuk, zo.. *denkt aan die jongen* Noes...
    Maar alsof ik kans heb ofzo :') KUT. Oke, mijn 'deprimerend' stukje van de dag gehad. Nu ga ik weer verder raar doen :Y) -Ik irriteer mijn moeder op een blije manier de hele dag al, LOL- EN VERDER ROCKEN OP AC/DC 8D
    Moest ik ff kwijt enzo.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 20:37 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Same here...


    If we had not a soul, music would have created it.

    komt vast nog wel eens ooit :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Op ieder potje past een deksel!


    "Let them eat cake!"

    Dat is kut ik snap wel wat je bedoeld. Maar weet je het komt vanzelf wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Arme jij! Nou ja, denk er aan, je bent niet de enige zonder vriendje ;) -ik heb er ook geen-
    EN, wees blij dat je er geen hebt, want ze bezorgen alleen maar last -heeft ervaring-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Same :'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.