Een vriendin haar vriendje heeft naaktfoto's :W
Hebben jullie dat ook? Hahaha nee grapje ;p
Ik ken wel meer die dat hebben jullie ook? Ik snap het niet, waarom maak je naaktfoto's? ;x
Gheheh, misschien omdat mensen een beter zelfbeeld over zichzelf willen hebben en het dan maar zo denken te kunnen oplossen. Ik vind persoonlijk vind het goedkoop en het laat het woord 'seks' tot nog een lager niveau dalen dan waar de mensen tegewoonwoordig al voor zorgen. Máár iedereen moet helemaal zelf weten wat ze doen. Als zij zich daar prettig bij voelen
Bij ons gaan er filmpjes door de school van een brugger die voor de cam zijn geslachtsdeel aan een meisje laat zien. En laat dat bruggertje nou net in mijn leerlingmentorklas zitten
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
Ravel schreef: Bij ons gaan er filmpjes door de school van een brugger die voor de cam zijn geslachtsdeel aan een meisje laat zien. En laat dat bruggertje nou net in mijn leerlingmentorklas zitten
Hahah. Dat hebben wij ook wel eens. Dan heeft een meisje uit mijn klas naaktfoto's naar haar vriendje gestuurt zet die ze op hyves enzo. Of dat rukt iemand zich voor de cam haha ;p
Overboard schreef:
(...)Hahah. Dat hebben wij ook wel eens. Dan heeft een meisje uit mijn klas naaktfoto's naar haar vriendje gestuurt zet die ze op hyves enzo. Of dat rukt iemand zich voor de cam haha ;p