• ..Ik heb sinds gister een zuigzoen midden in mijn gezicht hij is gewoon van rood naar paars gegaan en wel 1,5cm lang! En mijn vriend mij helemaal uitlachen:O
    Op een dag ga ik wraak nemen alleen ik wil echt niet met dit ding opstraat lopen (huil)
    Wie heeft het ook wel eens gehad xD??

    Zuigzoenen zijn superkut XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jha i know wanneer gaan ze eigenlijk weg D:??

    Wel in mijn nek, niet in mijn gezicht.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb het eens bij mezelf geprobeerd - ja ik heb geen leven - maar die dingen blijven nooit lang zitten.


    No growth of the heart is ever a waste

    oh nee in je gezicht ;o
    gelukkig dat dat verboden is tussen mij en men vriendje :'D ik kan namelijk zuigzoenen zetten die heel lang blijven zitten x'D maar goed ik zet er ook geen in zijn gezicht o.O


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik had dat op m'n hand, en toen ging die bloeden haha.


    Smiling but close to tears.

    een heeeeeele grote sjaal omdoen

    Nope heb nog geen vriendje gehad.

    Ja, ooit eentje in mijn nek. En mijn moeder maar de hele tijd vragen van wie die nou was, haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zaitsev schreef:
    Ik heb het eens bij mezelf geprobeerd - ja ik heb geen leven - maar die dingen blijven nooit lang zitten.

    Heb ik ook eens gedaan, haha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, ik hoop voor je dat hij snel weggaat!


    Never run out of reasons to smile...

    Tis maar een zuigzoen :'D. Ik vind die dingen zowieso achterlijk :Y). Gaat vanzelf wel weer weg (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    te vaak :X


    I solemny swear i am up to no good

    In m'n nek alleen xD?


    Life is hard and then we die

    Zaitsev schreef:
    Ik heb het eens bij mezelf geprobeerd - ja ik heb geen leven - maar die dingen blijven nooit lang zitten.

    Hahah, zo in dat 'holletje' bij je elleboog :'D


    "I shut my eyes in order to see.'