• ''Die nacht was ze geplaagd door spoken, herinneringen en te veel alcohol. De verkrampte positie van haar lichaam verried de onrust die ze had doorgemaakt in de uren waarop ze juist had moeten uitrusten. Ze lag schuin over het grote antieke slede-bed in de doorgaans opgeruimde Victoriaanse slaapkamer, midden in de chaos. Praktisch al haar beddengoed lag op de grond, zelfs haar gekoesterde crème kleurige dekbed was ten prooi gevallen aan de rotzooi en hing nu aan de bedstijl. Haar lange bruine benen leken ontwricht en haar altijd zo glanzende bruine haar was dof en in de war geraakt door al het gewoel tijdens de zwaarste nacht die Olivia Davidson ooit in haar leven had mee gemaakt. Soms speelt het brein een wreed spel en het spaarde deze vrouw van 24 niet, toen ze nog lag te genieten van haar laatste seconden buiten bewust zijn. Ze opende haar ogen en een paar heerlijke seconden lang was alles nog precies zoals het de afgelopen twee jaar was geweest, sinds ze Tom Kaulitz had ontmoet en halsoverkop verliefd op hem was geworden. Ze vocht tegen de realiteit.''

Het eerste deel is er, hij is welliswaar kort maar toch.

[ bericht aangepast op 21 maart 2010 - 21:43 ]

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Yes! ^^

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Haha, je hebt je erop verheugd _O_

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

NYC schreef:
    Haha, je hebt je erop verheugd _O_

Jaa, idd =D

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Tranquillity schreef:
    (...)
    Jaa, idd =D

En ik heb jullie zo lang laten wachten. -shame on me-

NYC schreef:
    (...)
    En ik heb jullie zo lang laten wachten. -shame on me-

Ö Shame - On - You!
    Nee, hah ^^ Wij moeten geduld hebben :Y)

Tranquillity schreef:
    (...)
    Ö Shame - On - You!
    Nee, hah ^^ Wij moeten geduld hebben :Y)

Haha beide een beetje. Ik had eerder moeten beginnen eigenlijk xd

Broadway.

Party all night long.