• en wel voor 2 verhalen, ik kon niet kiezen dus ik heb besloten ze allebei maar te doen.

    Idee 1
    *..* heeft nachts dromen. Dromen over Bill Kaulitz, Dat hij word ontvoerd en mishandeld. Ze verteld het tegen haar beste vriendin *..* in eerste instantie gelooft haar beste vriendin er niets van. Maar wat gebeurd er als haar dromen uitkomen? En Bill word ontvoerd? Zal het *..* en *..* lukken Bill terug te vinden?
    Nodig:
    Hoofdpersoon:
    Vriendin hoofdpersoon:

    * * * * * * * * * * * *

    idee 2
    Wat als je leven geen zin meer heeft, je leven afgepakt is, ze je behandelen als een wild dier. Het leven van *..* word beëindigt door een ontvoering. Ze word weggenomen bij haar familie en vrienden. En door haar ontvoerders naar Duitsland gebracht. Als ze eindelijk ontsnapt komt ze een vriendelijk uitziende vrouw tegen. Haar naam: ‘Simone’. Ze helpt haar weg te komen van de ontvoerders. En neemt haar mee naar haar huis. Daar komt ze twee jongens tegen: Tom en Bill, Het klikt meteen, maar wat als de ontvoerders erachter komen waar ze is? En het leven van Tom en Bill ook in gevaar loopt?
    Nodig:
    Hoofdpersoon


    Idee: *1 of 2*
    rol:
    foto:
    Voledige naam:
    leeftijd:
    goede eigenschappen:
    slechte eigenschappen:
    hobby's:
    kort iets over jezelf:
    Waarom je die rol wil:


    weet iemand mooie bijpassende titels?

    ik kies niet de eerst, ik kies de beste

    [ bericht aangepast op 21 maart 2010 - 19:30 ]

    Idee: *1 of 2*
    rol: hoofdpersoon
    foto:dieze
    Voledige naam:Sam micha Salander
    leeftijd:16
    goede eigenschappen:slim, lief, aardig, behulpzaam, open
    slechte eigenschappen:bazig, overdreven, brutaal, scheld te veel
    hobby's:piano spelen
    kort iets over jezelf:
    hello<3
    ik ben Sam Micha Salander, oftewel Sam. ik ben 16 jaar oud, mijn leven is echt perfect. ik heb een leuke familie, vrienden en een vriendje: Flint. mijn bestie's zijn: Selina en Macy, ik zou voor geen goud hun op willen geven. mijn grootste hobby is piano spelen, dat doe ik nu al zo'n 10 jaar.
    Waarom je die rol wil:jou stories zijn gewoon geniaaaaaal<3

    [ bericht aangepast op 21 maart 2010 - 19:53 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hoofdpersoon idee 1
    foto: http://www.best.celebity-foto.com/wp-content/uploads/2009/03/penelope_cruz_001.jpeg
    volledige naam: Julie Katie Careen Dollanger
    leeftijd: 19
    goede eigenschappen: trouw, intelligent,snel, doorzetter
    slechte eigenschappen: koppig, wantrouwig, verlegen, niet echt subtiel
    hobby's: turnen, gitaar spelen, zingen, liedjes schrijven
    kort iets over mezelf: ik speel gitaar, zing en schrijf liedejes, ik heet julie en ben verlegen, wantrouwig, koppig en heel onsubtiel
    waarom ik de rol wil: Ik het lijkt me een leuk verhaal en oms droom ik ook zo van die dingen (niet over cebrities maar over mensen die ik echt ken)


    en mss een titel: I know what you did last night

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 14:57 ]


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Idee; 1
    rol: hoofdpersoon
    foto:http://woodenspears.com/wp-content/uploads/2009/04/avril-lavigne.jpg
    Voledige naam: Demy Yue Hope
    leeftijd:17
    goede eigenschappen:behulpzaam en trouw
    slechte eigenschappen:is snel bang
    hobby's: Tekenen,zingen en Balletdansen
    kort iets over jezelf:
    ik ben Demy ik hou van ballettdansen en ik heb meegdaan in onze ballet versie van titanic ik hou van Tokio Hotel en ik heb last van en oogafwijkt dus ik kan neit in hoeken kijken
    Waarom je die rol wil:
    Het lijkt me leuk om een rol in je verhaal te krijgen

    [ bericht aangepast op 21 maart 2010 - 19:34 ]

    Idee: 2
    rol: Beste vriendin, ofja, i don;t care xd
    foto: Ik heb d'r best veel :')
    June
    June
    June
    June&Lenn
    June&Lenn
    June&Lenn
    Voledige naam: June Killjoy
    leeftijd: 19
    goede eigenschappen: Betrouwbaar, probeert altijd te helpen, heel beschermend, grappig, meestal vrolijk, heel nuchter (dus, ze houdt zich rustig waar menig men zou flippen), slim.
    slechte eigenschappen: Best agressief als iemand spot met haar familie, of vrienden.
    hobby's: lezen, uitgaan, lol maken, tekenen, zingen, voetbal, dansen.
    kort iets over jezelf: Haj ^^ Ik ben dus June Killjoy, nee niet bang zijn, ik ga je niet vermoorden. Dus, iets over mezelf. Ik heb een vriendje, Lenn, en hij is mijn alles. Ik hou van voetbal en van zingen, en van Lenn natuurlijk. En dat was het zo;n beetje...
    Waarom je die rol wil: Omdat het altijd leuk is je eigen naam terug te lezen in een verhaaln ^.^


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Als je nog meer foto's wil, moet je maar vragen, ahha xD


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Idee: 2
    rol: hoofdrol xd
    foto: Klik
    Voledige naam:
    leeftijd: Renée Cristine Brunel.
    goede eigenschappen: Rustig, creatief, lief behulpzaam, slim, spontaan, begripvol, betrouwbaar en nuchter.
    slechte eigenschappen: Niet snel bang waardoor ze vaak in problemen komt, vertrouwt mensen snel, heeft een grote mond en ze is koppig.
    hobby's: Fotografie, piano spelen, zingen, uitgaan, shoppen en mode.
    kort iets over jezelf: Hallo mijn naam is Renée Cristine Brunel en ik kom uit Frankrijk om precies te zijn Lille. Ik hou van uitgaan, fotografie en shoppen. Mijn zwakke punt is het fiet dat ik niet snel bang ben en het gevaar vaak zelf op zoek. Het is een slechte eigenschap maar ik kick op gevaar.
    Waarom je die rol wil: Omdat het verhaal me heel erg aanspreekt en eens wat anders is dan al die andere standaard verhalen. En het leuk is om mezelf terug te lezen.

    When the danger comes close.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 18:24 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.