• heej,

    nu moet ik voor morgen mijn wiskunde examen leren en het gaat vooral over de stelling van Thales. Maar dat ding heeft toch totaal geen nut? En toch moet ik het leren en zal ik je eens wat zeggen? Ik snap er de ballen van!

    [ bericht aangepast op 21 maart 2010 - 18:57 ]


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Komt bekend voor, wat is dat alweer? :')

    Dat is toch met die projectie enal? Ja, dat hebben wij vorig jaar ook geleerd. Thales suckt en je hebt het inderdaad niet meer nodig voor de volgende jaren. Maarja, over elk vak kan je wel zeggen dat we nutteloze dingen leren...


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nog nooit van gehoord :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gaskarther schreef:
    Komt bekend voor, wat is dat alweer? :')

    zoiets van: de evenwijdige projectie behoudt de afstand tussen twee evenwijdige lijnstukken.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Cloudburst schreef:
    Dat is toch met die projectie enal? Ja, dat hebben wij vorig jaar ook geleerd. Thales suckt en je hebt het inderdaad niet meer nodig voor de volgende jaren. Maarja, over elk vak kan je wel zeggen dat we nutteloze dingen leren...


    ja? Nu het zou kunnen wnt als we vragen voor wat we dat nodig hebben, zegt die vn wiskunde: voor jullie examen en nu weer aan het werk jongens en meisjes!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik ken alleen de stelling van Pythagoras ;x


    Bill Kaulitz (LL)

    Dat heb ik nou altijd met Wiskunde. Ik snap het gewoon helemaal niet, maar toch haal ik hoge cijfers.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wat is het? ;'D


    Smiling but close to tears.

    Ascendancy schreef:
    Dat heb ik nou altijd met Wiskunde. Ik snap het gewoon helemaal niet, maar toch haal ik hoge cijfers.

    phah! Ik ook! Ik zit op mijn toets wat te klungelen enzo en toch heb ik echt goeie punten maar nu ben ik echt bang dat ik het morgen ga verpesten. :(


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Dat zeg ik de laatse tijd best vaak.. dat heel veel dingen geen nut hebben. En meestal gaat dat over school. xd haha, maar is dat iets met een cirkel? Want dat stond bij ons in 't wiskunde boek, maar dat hoefden we gelukkig niet te kennen. :p Wel de stelling van Pythagoras mja..

    Delight schreef:
    (...)

    ja? Nu het zou kunnen wnt als we vragen voor wat we dat nodig hebben, zegt die vn wiskunde: voor jullie examen en nu weer aan het werk jongens en meisjes!

    Zit jij in het derde middelbaar dan? Het enige wat je daar nodig hebt voor de volgende jaren is alles met ivm de vergelijkingen. Vanaf het vierde leer je zo goed als niets anders dan vergelijkingen, en nog een heel klein deel vectoren.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)
    Zit jij in het derde middelbaar dan? Het enige wat je daar nodig hebt voor de volgende jaren is alles met ivm de vergelijkingen. Vanaf het vierde leer je zo goed als niets anders dan vergelijkingen, en nog een heel klein deel vectoren.


    oh dat klinkt al veel beter! jippie!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Quirine schreef:
    Ik ken alleen de stelling van Pythagoras ;x


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik ben het al lang vergeten. Het enige wat ik van vorig jaar nog weet, is dat ik Pythagoras niet kon en dat we het dit jaar terug hadden en dat Thales nog mee viel :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    wat is nu het nut van wiskunde ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H