• Ik ben helemaal gek op Dr. Martens.
    Deze paren heb ik:
    http://www.cloggs.co.uk/content/ebiz/cloggs/invt/4232/4232_Hot-Pink-Patent.jpg

    http://www.cloggs.co.uk/content/ebiz/cloggs/invt/631/631_1460_m.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/_L-8Cfb7F1S4/SGlM8Q921WI/AAAAAAAABgc/_sCwrkZBgZA/s320/aprillesoonspalmer08docs.jpg


    Wat vinden jullie ervan en als je een paar hebt welke?


    behind very angel is a demon

    Waarom vind iedereen ze verschrikkelijk? >.<


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik vind ze mooi, al zou ik ze zelf nooit dragen.
    Maar, die roze zijn echt vet! :3


    Never run out of reasons to smile...

    Misato schreef:
    Waarom vind iedereen ze verschrikkelijk? >.<

    Ze zien er gewoon niet uit. Ik vind ze erg mannelijk en je krijgt er rare voeten in en ze zijn lomp.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Ze zien er gewoon niet uit. Ik vind ze erg mannelijk en je krijgt er rare voeten in en ze zijn lomp.


    Niet alle soorten zijn mannelijk? Of jij moet hele hoge Dr. Martens mannelijk vinden, en met een hoge hak, enzovoort.
    -Je krijgt er ook geen rare voeten in, hoor. Sorry maar als je niet weet waar je over praat, trek dan ook geen conclusies.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 22:09 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    NYC schreef:
    (...)
    Ze zien er gewoon niet uit. Ik vind ze erg mannelijk en je krijgt er rare voeten in en ze zijn lomp.

    Je moet ze ook bij voorkeur niet dragen onder een wijde broek en een wijde trui..
    Het staat best cool met een felroze legging en een zwart rokje! Maar dat moet je stijl maar net zijn. Ik loop daar ook niet in hoor, daarom koop ik ook geen dr. martens, hihi.


    Als je maar een ananas hebt..

    Aprella schreef:
    (...)

    Niet alle soorten zijn mannelijk? Of jij moet hele hoge Dr. Martens mannelijk vinden, en met een hoge hak, enzovoort.
    -Je krijgt er ook geen rare voeten in, hoor. Sorry maar als je niet weet waar je over praat, trek dan ook geen conclusies.

    Ik weet echt prima waar ik over praat ik zie ze zo vaak. Maar je voeten lijken er heel raar in net als in Uggs snap je en daarom krijg je er rare voeten van.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Misato schreef:
    Waarom vind iedereen ze verschrikkelijk? >.<

    Ik vind het oude-vrouwen-schoenen. [/netjes uitgedrukt] En zal er echt voor geen goud in willen worden gevonden! Ik vind ze lelijk, en daarbij je kúnt er wel rare voeten van krijgen. -een vriendin van mij loopt nu scheef door die schoenen.__.-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    NYC schreef:
    Ik vind ze vreselijk lelijk en dat is nog zachtjes uitgedrukt.


    Same here


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    NYC schreef:
    (...)
    Ik weet echt prima waar ik over praat ik zie ze zo vaak. Maar je voeten lijken er heel raar in net als in Uggs snap je en daarom krijg je er rare voeten van.


    Heb jij ze? Nee toch, of je moet ze hebben als je ze mooi vindt, dus dan weet je ook niet of je er rare voeten van krijgt of niet. Dus ja. Maar ik ga hier verder niet op in, ik heb geen zin in ruzie. Ajuus.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik vind ze te duur, maar wel nice =D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    SnowEyes schreef:
    (...)
    Ik vind het oude-vrouwen-schoenen. [/netjes uitgedrukt] En zal er echt voor geen goud in willen worden gevonden! Ik vind ze lelijk, en daarbij je kúnt er wel rare voeten van krijgen. -een vriendin van mij loopt nu scheef door die schoenen.__.-

    Dan waren ze te klein! XD


    Als je maar een ananas hebt..

    Oh my god.
    Die dingen, schoenen kan je het niet noemen, zijn zo fucking lelijk.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Aprella schreef:
    (...)

    Heb jij ze? Nee toch, of je moet ze hebben als je ze mooi vindt, dus dan weet je ook niet of je er rare voeten van krijgt of niet. Dus ja. Maar ik ga hier verder niet op in, ik heb geen zin in ruzie. Ajuus.

    Nee ik heb ze niet en ik ben god er godse dankbaar voor ik ben blij dat ik niet voor lul loop met die lelijke schoenen. Ik wil er nog niet dood in gevonden worden.
    Naja als jij vind dat ze vreselijk sexy zijn en als je ze aan hebt je voeten mooi in lijken laat ik je lekker voor lul lopen hoor. I don't care, jezus hé je moet je gewoon niet zo aangevallen voelen.
    Buiten dat praat niet dom met rare voeten bedoel ik voor de tweede keer dat je voeten er niet uit zijn als je ze aan hebt!

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 22:25 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nou goed, ik heb ze wel, juist omdat ik eerst last had dat ik scheef liep, wat nu dus niet meer het geval is... en ik vind ze superfijn, heb op moment 3 paar, waarvan 1 gewoon voor werk is, zit helemaal onder de verf vlekken enzo xD

    http://www.drmartens-schoenen.nl/popup_image.php?pID=796

    http://www.drmartens-schoenen.nl/popup_image.php?pID=843

    Misato schreef:
    (...)
    Dan waren ze te klein! XD

    Niet waar, ze had fucking veel ruimte over dus.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.