hey mensen,
mijn vader is baas van een videotheek. Dus dat betekent onbeperkt gratis DVD's huren. Wij hebben dus ook Arthur en de minimoys, maar deze is een huur versie uit NL. Dus hij kan alleen in het engels. Weet iemand waar ik de duitse kan vinden. Ik dacht zelf al aan de bartsmit ofzo, maar ik heb nog niet de tijd gehad om daar te kunnen gaan kijken.
xx
-
6 aug 2008 - 15:126 aug 2008 - 15:13
verkope ze die hier dan?
6 aug 2008 - 15:13Ga naar de Duitse Hertie ofzo? Of de Karlstad? Of woon je er ver vandaan??
Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
6 aug 2008 - 15:13je kan hem zef branden op cd via computer
scheelt je ook een hoop geld6 aug 2008 - 15:14Ik zal eens kijken in een Duitse winkel als ik nog eens naar Duitsland ga.
One man's fun is another's hell.
6 aug 2008 - 15:14Ga naar de Duitse Hertie ofzo? Of de Karlstad? Of woon je er ver vandaan??
Haha natuurlijk Julia ,Niet iedereen woont op de grens HOOR=DPictures fade away, but memories are forever
6 aug 2008 - 15:14je kan hem zef branden op cd via computer
scheelt je ook een hoop geld
Geld is voor mij nooit een probleem .
Ik ben nu bezig emt downloaden maar eht gaat zo sloooooooom!!6 aug 2008 - 15:15(...)
Haha natuurlijk Julia ,Niet iedereen woont op de grens HOOR=D
Zou toch kunnen??Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
6 aug 2008 - 15:15(...)
Haha natuurlijk Julia ,Niet iedereen woont op de grens HOOR=D
Idd en in Duitsland kom ik ook NOOOOOOOOOOIT, ook neit eens om naar een vliegveld te gaan ofzo .6 aug 2008 - 15:16Verdomme denk ik de film te hebben IS HET EEN INTERVIEW kan ik weer iets anders gaan zoeken .
xx6 aug 2008 - 15:16Ik en mijn vriendin wilde hem ook gaan huren om in het Duits te kijken maar was alleen engels en nederlands --'
Ik ga toch nog verder met zoeken
En wel veat dat je vader de baas van een videotheek is, zou ik ook wel willen x'Dbla bla bla
6 aug 2008 - 15:17Ik en mijn vriendin wilde hem ook gaan huren om in het Duits te kijken maar was alleen engels en nederlands --'
Ik ga toch nog verder met zoeken
En wel veat dat je vader de baas van een videotheek is, zou ik ook wel willen x'D
Dat begrijp ik dat je dat wel wilt, want neit alleen gratis DVD's OOK BEN&JERRY's YUMMI!!