• Ik ga zodirect naar de kapper, en ik wil mijn schuinepony bij laten knippen. Maar misschien maak ik er wel een echte pony van. Een rechte. Aleen nou vraag ik me af of dat wel leuk staat bij mij, want ik heb mijn schijding (?) aan de zijkant zitten. En ik heb een beetje slag in mijn haar, maar dat stijl ik toch altijd.
    Maar ik ben gewoon bang dat het er lelijk uit gaat zien, dus ik durf niet zo. Zal ik het doen?


    it's so empty living behind these castle walls

    Voor zover ik een op de kop staande foto kan beoordelen, is het in jouw geval zeker aan te raden. Dat stijlen is niet eens nodig in jouw geval. Wat goed is, is goed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Voor zover ik een op de kop staande foto kan beoordelen, is het in jouw geval zeker aan te raden. Dat stijlen is niet eens nodig in jouw geval. Wat goed is, is goed.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Gewoon doen. Soms moet je risico's nemen in het leven. En als het toch niet erg meevalt; je haar groeit wel weer terug. (:

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 11:56 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zou het doen, maar dan nog wel wat lang houden want dan kun je het altijd nog een beetje opzij schuiven als een schuine pony als je het niet mooi vind (:


    your eyes are like stars in the night.

    Cloudburst schreef:
    Gewoon doen. Soms moet je risico's nemen in het leven. En als het toch niet erg meevalt; je haar groeit wel weer terug. (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Poseidon schreef:
    Ik zou het doen, maar dan nog wel wat lang houden want dan kun je het altijd nog een beetje opzij schuiven als een schuine pony als je het niet mooi vind (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zaitsev schreef:
    Voor zover ik een op de kop staande foto kan beoordelen, is het in jouw geval zeker aan te raden. Dat stijlen is niet eens nodig in jouw geval. Wat goed is, is goed.


    None but ourselves can free our minds.

    Een rechte pony is leuk als je een smal hoofd hebt, anders krijg je al gauw een "dik" hoofd.
    Ik heb wat bredere kaken dus een rechte of schuine pony zal bij mij niet mooi staan :Y)
    Hetzelfde geldt trouwens voor een scheiding.


    I recycle my thoughts.