• Het schijnt dus dat iemand in onze buurt slakken van straat meeneemt naar huis en ze uiteindelijk opeet. o_o
    Teminste, dat zegt iedereen en sommigen beweren dat mens gezien te hebben in de struiken.
    Omg! Ik heb echt medelijden met de slakken uit onze buurt. ;o
    Heeft iemand ook rare buurtbewoners?


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    jaah kinderen uit onze buurt nemen spinnen mee naar huis :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ach!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gadverredamme..

    Nee, niet bepaald. De mijne zijn vrij 'normaal' (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Uhm iemand is altijd aan het verbouwen, en maakt nooit iets af. Zijn hele voor & achtertuin staan vol rommel. Ik vraag me af hoe het kan dat het huis van hem nog niet ingestort.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb een gestoorde man met stemmen in zijn hoofd die op straat afrikaanse dansjes doet? :'D Maarja, in Amsterdam heb je nou eenmaal gekke mensen xd

    En arme slakjes. ö

    iel.
    Ik stond gister perongelijk op een slak, haha.


    Smiling but close to tears.

    Ew. Ik vind slakken vies, maar wel zielig voor ze dat ze op worden gegeten door zo'n idioot.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ew...
    Nou, mijn buurvrouw staat standaart om 7 uur op, gaat naar de wc, hoest daarna, zet de warme kraan aan (?) en zet die na ongeveer 10 seconden uit. Daarna gaat ze nog eens naar de wc en dan hoor ik niks meer.
    She's insane in the brain...


    You move me ......... Kurt

    Bah bah bah
    Maar weet je? In ons dorp loopt iemand die altijd dronken is en net stond hij aan de schoolpoort Elvis na te doen, dat doet die altijd :') en wij stonden daar allemaal rond, hij zo zat als een patat en na zijn dansje + optreden, deed hij 'Thank you so much' en toen begon iedereen te fluiten en te klappen (krul) zelfs de leerkrachten waren hem aan het uitlachen en een vriendin zo tegen mij:
    Lap, ne zatlap voor de poort
    _O_

    nee niey in onze straat maar een eindje verder op wel!!


    love is in the air... but i can't fly

    Scrubs schreef:
    iel.
    Ik stond gister perongelijk op een slak, haha.

    Hahaha ik ook :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Icetea schreef:
    Gadverredamme..

    Nee, niet bepaald. De mijne zijn vrij 'normaal' (krul)

    (6) maak diegene dood

    Nou, ik heb twee 'gekken' bij mij in het dorp.

    De ene is psychisch gestoord en ooit ging hij midden op straat op een dekentje zitten (drukke straat) en begon te bidden naar Allah en te mediteren, of hij loopt opeens naakt de straat op, of hij roept IK BEN HITLER etc. door zijn raam, totaal knetter.

    En de andere is strontrijk. Maar dat zie je der niet aan. Hij rijdt op een roestige oude fiets, draagt vuile arme kapotte kleren, haalt eten uit de vuilnisbakken en zit elke dag op een autozetel naar de baan te kijken. En ik ben bang van hem (:

    ojaoja, er is een enge gozer hier, volgensmij is hij geestelijk gehandicapt? Want ik kon hem dus niet, hij heet vincent, en ik kwam hem iets van 30december toen tegen met 2 vriendinnen van mij. gaat die tegen me zeggen 'ALVAST EEN GELUKKIG NIEUW JAAR.' en toen gaf die me een zoen op m'n hoofd? En toen fietste hij weer weg.
    ikzo: 'Wtf'


    Smiling but close to tears.