• Ik heb eens een topic geopend over een jongen die ik leuk vond maar niet met hem in contact kon komen. Enigste optie was er gewoon op afstappen. NO WAY.
    Maar nu heb ik na een paar weken op Hyves een VV gestuurd en hij accepteerde C:
    Toen krabbelde ik maar:

    Oi,
    Zo te zien een Metallica fan?
    Metal ftw.

    Want hij is een metal fan en heeft Kirk Hammett als achtergrond. Nu wachten en door blijven praten, haha. En dan ben ik van plan zijn MSN te vragen 'n keer ;x

    Laat me hier een topic over openen want hij is de eerste jongen van ong. dezelfde leeftijd die ik knap vind :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ghaha, cool :') Succes met hem :3


    Hope goes lost but never dies.

    die zijn er idd niet veel :')
    ik ken der in elk geval geen een xD


    She said: I gotta find out for myself

    Gheghe suc6 :3


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Oeeeh, prr! *perverted blik* Veel succes ermee dan maar. En je hebt sowieso een laatste optie: Gewoon hard stalken, als het allemaal niet lukt, maar het lukt vast wel. ;D


    You move me ......... Kurt

    You can do it (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Clockwise schreef:
    You can do it (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Clockwise schreef:
    You can do it (krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Gaaf ik hoop dat het wat word!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Whieee. Go Sem(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    GO SEM GO SEM GO SEM, YOU GO GIRL. _O_
    Haha, ik heb het al veel gezegd; maar ik ben echt blij voor je dat je eindelijk een crush hebt op iemand. (krul)


    Only losers can act the way you do

    succes meid...:D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Clockwise schreef:
    You can do it (krul)


    Home is now behind you. The world is ahead!