• Mooie verhalen schrijven, kun je dat leren/oefenen?

    Of moet je het gewoon in je hebben, dat je mooi kan schrijven?

    Dat vroeg ik mij af. (krul)

    [ bericht aangepast op 18 maart 2010 - 21:17 ]


    Only losers can act the way you do

    hmmm... goede vraag eignlijk (nerd)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Allebei. Sommige mensen kunnen dingen gewoon al uit zichzelf heel goed verwoorden, anderen doen er meer moeite voor. Sommigen kunnen het gewoon niet.


    Your make-up is terrible

    Je kunt het leren :)


    Life is hard and then we die

    Beide, je moet schrijven in je hebben en je ontwikkeld dat talent beter door goed te oefenen, je woordenschat uit te breiden en goede verhalen te lezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je woordenschat kan wel groot zijn, maar dan moet je nog wel dat talent hebben om iets over te laten komen, het gevoel, de emoties. Er moet een vloeiende lijn door 't verhaal zitten, je moet de juiste woorden gebruiken. Dat ligt dus niet aan je woordenschat :' )!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heb je het over je handschrift of over verhalen? [:


    Get back motherfuckerz'

    Expression schreef:
    Heb je het over je handschrift of over verhalen? [:
    Over de verhalen. (:


    Only losers can act the way you do

    Assassin schreef:
    Allebei. Sommige mensen kunnen dingen gewoon al uit zichzelf heel goed verwoorden, anderen doen er meer moeite voor. Sommigen kunnen het gewoon niet.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Assassin schreef:
    Allebei. Sommige mensen kunnen dingen gewoon al uit zichzelf heel goed verwoorden, anderen doen er meer moeite voor. Sommigen kunnen het gewoon niet.


    Hope goes lost but never dies.

    Beide.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is handig als je er talent voor hebt, maar je kan het zeker leren. :]


    hoi, jij bent leuk.

    Beide ;D


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Zaitsev schreef:
    Beide.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik zou het niet weten...ik denk dat het er ook aan ligt hoeveel gevoel je er zelf in stopt...hoeveel inlevingsvermogen je hebt...het lijkt me ook handig als je er een aanleg voor hebt...en oefenen is altijd handig...oefenen baart kunst...

    mijn conclusie:
    oefenen, aanleg, passie voor schrijven en inlevingsvermogen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Al doende leer je het, maar ik denk wel dat je ook talent moet hebben om écht goed te kunnen schrijven. ^^