• Ja kijk, ik heb vandaag mijn eerste examen gehad wiskunde en ik kon er niets van. Omdat ik het niet begrijp, ik ben echt niet goed in wiskunde terwijl ik me dood studeer om toch maar iets te kunnen. En hoeveel keer ik ook om uitleg vraag, ik begrijp het gewoon niet. Ik krijg ook nog eens bijles en zo en dat helpt een beetje, maar goed.
    Mijn proefwerk was dus geflopt, vraagt een vriend van me hoe het was gegaan. Ik uiteraard zeggen dat ik dr niks van bakte, begint hij tegen mij van: 'Ja, als je er geen moeite voor doet. Wiskunde moet je kunnen, daar heb je geen inzicht voor nodig. En jij doet amper moeite, er is een verschil tussen moeite doen of alles hersenloos vanbuiten zitten leren.'
    Kortgezegd: Meneer vind ik dat ik geen moeite doe, terwijl ik élke dag van de week me kapot studeer om het toch maar te begrijpen.
    En bedankt! Van je vrienden moet je 't hebben! Ik ben echt zo pissed nu.

    Tsja, sommige mensen zijn nou eenmaal tactloos. En dat is soms best klote.


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn topic is een sticky? wtf :')

    Ugh, daar kan ik nou niet tegen. En je hebt voor wiskunde wel degelijk inzicht nodig. Mijn leraar zegt altijd; "Het kwartje moet vallen." En bij sommige valt het gewoon nooit..


    it's so empty living behind these castle walls

    Yeah, ik snap wel wat hij bedoelt, maar het kwam er een beetje ongelukkig uit.


    Life is hard and then we die

    Geloof me, daarvoor heb je wel inzicht nodig.
    Uren en dan bedoel ik ook uren heb ik zitten leren voor dat klotevak. Wat krijg ik? Een 5. Continue. Alsof ik het niet druk genoeg heb met andere zaken.

    En waarom is dit topic een sticky? :']


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Yeah, ik snap wel wat hij bedoelt, maar het kwam er een beetje ongelukkig uit.

    Hij bedoelt echt dat ik er geen moeite voor doe, dat ik het aan mijn laars lap zie je? Terwijl ik er wel degelijk moeite voor doe, dus...

    Zaitsev schreef:
    Geloof me, daarvoor heb je wel inzicht nodig.
    Uren en dan bedoel ik ook uren heb ik zitten leren voor dat klotevak. Wat krijg ik? Een 5. Continue. Alsof ik het niet druk genoeg heb met andere zaken.

    En waarom is dit topic een sticky? :']

    Ja dat zei ik ook, maar hij blijft volhouden dat je daar geen inzicht voor nodig hebt.

    En ik zou het niet weten, eigenlijk :')

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    Hij bedoelt echt dat ik er geen moeite voor doe, dat ik het aan mijn laars lap zie je? Terwijl ik er wel degelijk moeite voor doe, dus...
    Nee, hij zegt juist, als ik jouw tekst gelezen hebt, dat je er veel te veel moeite voor doet, en dat, dat echt niet werkt als je het niet snapt. Of heb ik het nou verkeerd gesnapt?


    Life is hard and then we die

    Sterker nog, wiskunde is een begrijpvak. Als je het niet snapt kan je net zo goed een vraagteken opschrijven. Maar kan je niet een uitwerkingen boek vragen? Als je dan de theorie, de vragen en uitwerkingen bij elkaar houdt, snap je het wel? Of heb je dat al geprobeerd?


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee, hij zegt juist, als ik jouw tekst gelezen hebt, dat je er veel te veel moeite voor doet, en dat, dat echt niet werkt als je het niet snapt. Of heb ik het nou verkeerd gesnapt?

    'Ja, als je er geen moeite voor doet. dat zei hij, waarmee hij bedoelt dat ik er helemaal geen moeite voor doe.

    Icetea schreef:
    Tsja, sommige mensen zijn nou eenmaal tactloos. En dat is soms best klote.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Papillon schreef:
    Sterker nog, wiskunde is een begrijpvak. Als je het niet snapt kan je net zo goed een vraagteken opschrijven. Maar kan je niet een uitwerkingen boek vragen? Als je dan de theorie, de vragen en uitwerkingen bij elkaar houdt, snap je het wel? Of heb je dat al geprobeerd?

    Een wat ? ;o

    Oh, in dat geval zeg ik; je hebt gelijk. Je kunt leren wat je wilt, maar als het kwartje niet valt, dan heb je NIKS aan wiskunde.


    Life is hard and then we die

    Ik ben blij dat ik behoorlijk goed wiskunde kan. Een vriendin van mij kan het ook niet en ze haalt echt nooit voldoendes ._. het is vervelend, maar ik denk dat je er niks aan kan doen. ;x

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    Een wat ? ;o


    Uitwerkingenboek. Een boek waar niet alleen het antwoord in staat maar ook hoe ze aan het antwoord komen? Hebben jullie dat niet? :x


    Remember the nights we drove around crazy, in love.