• Moeten jullie even weten hoe een broer ik heb? Wel, mijn broer pest blijkbaar mensen van zijn klas. Stond er net een jongen met zijn vader voor de deur. Blijkbaar spuit mijn broer deo in zijn ogen (hij is er voor naar de dokter gemoeten), zit met een aanstekker in zijn haar, pakt zijn gsm voordurent af en slaagt die dan op zijn hoofd, zegt hij dat hij hem met zijn vriendjes ga komen afslagen enzo.

    Serieus, ik haat mijn broer. Hij komt zo thuis, en weet niet dat die jongen is geweest. Dat doe je toch niet? > <


    Some people make the world special just by being in it

    Wow das wel o.o


    Auch tote tiere brauchen liebe <3

    Clairvoyance schreef:
    Ik ga je broer zo hard slaan, ik haat pesters. Hebben ze er eigenlijk enig idee van wat dat met die jongen doet? Al ken ik hem niet, ik heb nu al medelijden met die jongen die jou broer pest. En hoe oud is je broer? Wat een rotjoch.


    Hope goes lost but never dies.

    Sodeju. Echt waar, als iemand mij dat zou flikken of laat ik zeggen een poging doen tot dan ben ik echt de duivel zelf.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Sodeju. Echt waar, als iemand mij dat zou flikken of laat ik zeggen een poging doen tot dan ben ik echt de duivel zelf.

    Ghéhe. Ik denk dat ik geen ruzie met jou wil. Maar weet je. Mijn broer zegt ook van "Pas maar op, of ik slaag je in elkaar" enzo. Maar hij kan helemaal niet vechten en ik win zelfs tegen hem. ;D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik vind jouw broer niet leuk ;o


    Happiness hit her like a train on a track

    Ewigkeit schreef:
    Dat is wel gemeen ;x


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Genius schreef:
    Wat ontzettend gemeen zeg :o


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Icebear schreef:
    Ik vind jouw broer niet leuk ;o

    Ik heb hem nooit leuk gevonden.


    Some people make the world special just by being in it

    Wat een klootzak van een broer heb jij. ;o


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wat heb jij een gemene broer! ö

    das egt gemeen!!!!


    love is in the air... but i can't fly

    Arm jongetje en wat een gemene broer. ;o


    Tanya is de beste.

    Best scard


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ewigkeit schreef:
    Dat is wel gemeen ;x


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Omfg, lekkere broer heb jij. Omg mocht ik er ooit achter komen dat mn broer iemand pest dan issie nog lang niet jarig.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3