• Dit is echt vet cool ;d
    Dit meisje zit in mijn klas. Ze is model, ze is zelfs naar Parijs gegaan voor een catwalk en ze is daar gezien door Kanye West, ze heeft er zelfs een foto van.
    Maar echt, ze is zo mooi, alleen is dit de enige foto die ik van haar kan vinden. (cat)
    Erine.

    Haha, nog iemand met celebrity's in hun klas?


    Where there is a sea there are pirates...

    Niet in mijn klas, maar Martijn Lakemeier zit bij mij op school. En die gast die Luxor speelt in Spangas zat bij ons op school ;P


    Caution first, always.

    JolienShizzo schreef:
    Camille Ringoir
    Ze is ook model
    ze heeft al in veel boekjes gestaan zoals de Elle
    Over 't laatst stond in de Marie Claire
    en ze liep op de catwalk in Londen tijden de Modeweek
    even foto zoeken..
    google staat vol als je haar intypt hoor
    Ik vind haar persoonlijk totaal niet mooi maarja..
    Foto waar ze redelijk op staat

    Zit ze in je klas? ;o


    Where there is a sea there are pirates...

    Perverine schreef:
    Niet in mijn klas, maar Martijn Lakemeier zit bij mij op school. En die gast die Luxor speelt in Spangas zat bij ons op school ;P

    Zat Martijn in je school? Ik vond hem echt goed in Oorlogswinter. ;o


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb ook een model in m'n klas :Y) ze was wel op A'dam fashion week en in Elle magazine dacht ik, maar niet Parijs ofzo... ;D
    Oh oh en iemand die in 2004 mee heeft gedaan aan Nationaal eurosong festifal [niet gewonnen xd] DE STOKJES VAN DE DRUMMER, maar die zat in een andere klas, wel hetzelfde jaar. En.. blijkbaar had Arjen Lubach (wie is de mol) bij ons op school gezeten ;p geweldig verhaaltje over mw. mulder [die hier nog steeds werkt, ja] op het eeuwfeest :'D

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 21:34 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Siren schreef:
    (...)
    Zit ze in je klas? ;o

    Nee ze is een jaar ouder dan mij, maar ze is vanplan om school te stoppen om 100% voor model te gaan


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    JolienShizzo schreef:
    (...)
    Nee ze is een jaar ouder dan mij, maar ze is vanplan om school te stoppen om 100% voor model te gaan

    Dat vind ik wel dom, maar ja.
    Trouwens, ze is niet mooi, maar ze heeft iets. Daar gaat het om bij die modellen.
    Maat 34 en iets buitengewoons (':


    Where there is a sea there are pirates...

    dat ben ik natuurlijk x'D
    -nee grapje,-
    niemandos (krul)

    Siren schreef:
    (...)
    Dat vind ik wel dom, maar ja.
    Trouwens, ze is niet mooi, maar ze heeft iets. Daar gaat het om bij die modellen.
    Maat 34 en iets buitengewoons (':

    Ja dat vind ik ook!
    En ja zo gaat dat..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    JolienShizzo schreef:
    (...)
    Ja dat vind ik ook!
    En ja zo gaat dat..

    Haha, daarom wil ik me zowiezo niet met zoiets bezighouden. Ik hou teveel van eten ;p
    Je moet beter iets produceren wat niet zal worden vergeten, want modellen komen en gaan, en talent blijft. (':
    -Haha, ja, even een wijs moment.-


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb een meisje in mijn klas die ooit wel bekend zal worden als de nieuwe Kim De Gelder en doordat ze in de psychiatrie beland. ;x


    Only losers can act the way you do

    Pestkop schreef:
    Ik heb een meisje in mijn klas die ooit wel bekend zal worden als de nieuwe Kim De Gelder en doordat ze in de psychiatrie beland. ;x

    Tell me! ;o


    Where there is a sea there are pirates...

    Mooi meisje (: Leuk shirt xD
    Nee geen celebs C:


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    xTWINNIES schreef:
    Ik vind haar niet echt zo speciaal :X Ze is niet lelijk of zo hor, maar echt anders dan andere mooie meisjes, nee :X


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zat met een bekende jeugdtennisser in de klas. En bij Roxanne en Dré Hazes op school.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ze heeft wel wat.
    En ik hem een musicalkutje in me klas die mee heeft gedaan met kinderen voor kinderen en Pinokio maar ze is heel lelijk en een trut.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.