• snap ik af en toe niet!
    Hier komt mijn verhaal.
    Mijn vriend en me beste vriendin zijn op dezelfde dag jarig. Ik ging natuurlijk naar me vriend toe en wou dan doordeweeks naar me vriendin gaan. Nou vriendin meteen trippen van 'Ik vind dat je het weer goed geregeld heb kelly! Nu weet ik wat echte vrienden zijn!' Nou, dat was 1.
    Volgende dag feliciteerde ze me vriend. Dus ik wou haar ook feliciteren liep ze weg. Toen dacht ik; 'Laat dan ook maar.'
    Later komt er een turk (sorry als iemand turks is ;$) naar me toe en bemoeit zich er meteen mee!
    WOu ik met haar praten, loopt ze weer weg.
    Nu op msn zit ze helemaal te trippen dat het mijn fout is.
    Snappen jullie het?


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ja, vriendinnen gaan gewoon voor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik snap het wel, ze voelt zich aan de kant gezet omdat jij je vriend boven haar verkiest. Misschien eventjes naar haar huis toe gaan?


    Life is hard and then we die

    Je hebt toch gezegd dat je op een andere dag naar haar toe zou gaan, en je wilde haar toch feliciteren? Nee, I don't get her.
    Maar ik snap die reacties hier boven ook wel. x)

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 17:21 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Leopard schreef:

    Later komt er een turk (sorry als iemand turks is ;$)

    Boeit niet, zo heten ze toch eenmaal C:
    En het is wel shitty wat die vriendin nou doet :') Jaloers denk ik.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 17:22 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik had er voor gekozen om naar de vriendin te gaan. Maar om daar nou zó overdreven op te reageren vind ik wel ver gaan. Ze moet ook begrijpen dat jij naar je vriend wil als die jarig is.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 17:22 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap het wel, ze voelt zich aan de kant gezet omdat jij je vriend boven haar verkiest. Misschien eventjes naar haar huis toe gaan?

    Ja, maar ik wou best naar haar toe. Dat meen ik, maar ik redde het dan niet. Was laat uit, en als ik na het eten een uurtje ging bijvoorbeeld. Was ik bij me vriend en kon ik na 5 minuten weer gaan. want moet om 9 uur thuis zijn en die vriendin woont ook in een andere stad en dat is 3 kwatier fietsen ofzo.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Leopard schreef:
    Ja, maar ik wou best naar haar toe. Dat meen ik, maar ik redde het dan niet. Was laat uit, en als ik na het eten een uurtje ging bijvoorbeeld. Was ik bij me vriend en kon ik na 5 minuten weer gaan. want moet om 9 uur thuis zijn en die vriendin woont ook in een andere stad en dat is 3 kwatier fietsen ofzo.

    Je hebt je keuzes gemaakt en je vriendin voelt zich aan de kant gezet. En als het zo ligt had je de hele dag naar je vriendin moeten gaan daar blijven eten en de dag erna naar je vriendje. Jongens trekken zich dat minder aan.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2010 - 22:12 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap het wel, ze voelt zich aan de kant gezet omdat jij je vriend boven haar verkiest. Misschien eventjes naar haar huis toe gaan?


    Where there is a sea there are pirates...

    NYC schreef:
    (...)
    Je hebt je keuzes gemaakt en je vriendin voelt zich aan de kant gezet. En als het zo ligt had je de hele dag naar je vriendin moeten gaan daar blijven eten en de dag erna naar je vriendjes. Jongens trekken zich dat minder aan.


    Het zijn me vriendjes niet,
    het is ME vriend. ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Als je dan eerder tegen je vriendin had gezegd dat je het niet redde? Of tegen je vriendje had gezegd dat je eerst je vriendin gaat feliciteren? Want wie staat er daar als het gedaan is met 'm, je vriendin. Dus vrienden gaan best wel voor, vind ik. Ik snap dr wel.

    Ehm maybe....echte vrienden zijn voor altijd en vriendjes/vriendinnetjes voor een tijd. Snapie ?...


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Gewoon ff met haar praten, dan komt het wel weer goed :)

    Psychic schreef:
    Je hebt toch gezegd dat je op een andere dag naar haar toe zou gaan, en je wilde haar toch feliciteren? Nee, I don't get her.
    Maar ik snap die reacties hier boven ook wel. x)

    Ze zal het natuurlijk niet fijn vinden dat je je vriend even boven haar zette, maar ik betrap mezelf daar ook wel eens op, maar mijn vriendinnen vinden dat volkomen normaal omdat ik gewoon gestoord ben van hem, dus ik begrijp wel dat ze er niet zo blij mee is, maar ik vind wel dat ze ongelooflijk overdreven reageert. en als je haar al had vertelt dat het je niet zou redden, vind ik helemaal al niet dat ze zo mocht reageren.