Heey,
zoals jullie misschien nog wel weten had ik vorige week een topic gemaakt over mijn vader url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=56849]ik heb nog nooit zo hard gehuild[/url Het gaat nu nog steeds niet goed met mijn vader. Hij ligt nu al 10 dagen op IntensiefCare en het gaat nog steeds achteruit. Ze krijgen hem niet stabiel. Echt alles veranderd ongeveer om het uur. En vandaag kreeg ik te horen dat zijn nieren helemaal geblokkeerd zijn, zijn longen gaat het niet goed mee, slechtst zelfs en zijn hart werkt nog maar voor de helft... De dokters geven hem nog maar 1 op tien kansen. Ik ben echt bang dat m'n pa dood gaat. Serieus. Hij heeft altijd al gevochten voor zijn leven -al vaak bijna dood geweest,- maar zo erg is het nog nooit geweest. Ik weet zelfs niet of hij er überhaupt al doorkomt... En op school doen ze er zo luchtig over. Mijn vriendinnen dan toch. "Het komt wel goed," en al die shit. Maar waarom geloof ik het dan niet? Omdat ik gezien heb hoe erg het met m'n pa aantoe is. Ik weet niet wat ik moet geloven, en ik voel me behoorlijk onbegrepen door m'n vriendinnen én klasgenoten... Deze week zelfs D -jongen,- nog dat ik een jankerd ben, en ik heb gvd nog niet eens op school gehuild. Ja dat maakt me zó pissig hé. Ze weten gewoon niks van deze situatie en het maakt me gewoon zó pissig terwijl m'n vriendinnen het wel goed bedoelen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen nu...
-sorry dat hij zo lang geworden is. Ik moest gewoon ff alles kwijt,-
[ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 22:19 ]
If you don't understand my silence, you will never understand my words.