• Tokio Hotel - Live in stockholm
    Ik wist dat het niet zo goed ging met de shows, maar ik dacht echt even van he(?) toen ik dit zag.

[ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 22:03 ]

it's so empty living behind these castle walls

He als ik dat nou wist had ik nog gegaan met wat vrienden, ik vond ze heel erg leuk, nog steeds, maar als jongne doe je er toch iets minder mee, maar nu ik dit zo lees vind ik het jammer.

They call me dr. phil

Ik vind het wel meevallen ;x

I may not always be perfect, but I'll always try.

HumanoidCity schreef:
    Omg, ik vind het echt lullig... Nu spookt er de hele tijd door mijn hoofd dat ze gaan stoppen. Dat hoop ik echt niet want anders ben ik echt mijn steunpilaar in mijn leven kwijt... Ja inderdaad nu zie je pas de echte fans! Ze steken daar al hun tijd in... en dan hebben ze dat... Ik vind het echt kut
    -_-'
    Bij Vorst konden er nog 2000 meer binnen maar het zat toch redelijk vol vond ik...

ik ben ook bang dat ze ermee kappen...

Zo leeg!!
    (huil)

I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

JamiieQueen schreef:
    Germ, ik vind het echt erg voor ze.. maar het is wel dat je nu ziet wie hun echte fans zijn.

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Clockwise schreef:
    In Ahoy was toch ook dat bovenste balkon dicht?

In Vorst ook (:

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Dat er weinig plaatsen volzet zijn,wilt niets zeggen. zolang er genoeg volk komt en er genoeg wordt verkocht,zullen die wel blijven doorgaan.

Ik krijg nu best wel medelijden met ze ;x
    Want ze doen er zo hun best voor, en dan zijn er nog zoveel vrije plaatsen :x

Never run out of reasons to smile...

JustLikeYou schreef:
    Ik vind dit eigelijk erg voor hun :X
    Ze doen hun best enzo ze steken al hun tijd erin en ja :X
    Als je fan bent, dan ben je ook fan en nu zie je wel wie de echte fans zijn =)

T O K I O H O T E L < 3

Assassin schreef:
    Wat een gegil zeg!
    Njha, ik vind het wel kut voor ze hoor.

Pearls schreef:
    Ik krijg nu best wel medelijden met ze ;x
    Want ze doen er zo hun best voor, en dan zijn er nog zoveel vrije plaatsen :x

Inderdaad, maarja. Die massapopulariteit kon ook niet eeuwig duren he. :')

[ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 20:57 ]

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Ik vind het superkut voor ze, maar ik vind niet dat je kunt zeggen dat alle monsoon-fans nu afgehaakt zijn. Ik ben wel fan, maar ik mocht niet naar Ahoy omdat ik de dag erna jarig was.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Iets zegt me dat dit niet zo lang meer gaat duren..
    *wordt profetisch* :X

ars moriendi

Damn, da's balen.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

JamiieQueen schreef:
    Germ, ik vind het echt erg voor ze.. maar het is wel dat je nu ziet wie hun echte fans zijn.

I need you like a heart needs a beat

Zolang Bill Kaulitz, Tom Kaulitz, Georg Listing & Gustav Schafer gelukkig en gezond zijn, blijf ik altijd naar hun concerten gaan. <3 Wat andere mensen van hun vinden/van hun zijn gaan vinden, maakt me niets uit. Ik zal ze altijd blijven herinneren als de band die mij erg unieke en dierbare gevoelens geeft. <3
    Ik hoop alleen niet dat ze hierdoor gekwetst zijn!
    Zolang dat niet gebeurd is, denk ik dat er vrij wel niets aan de hand is.;)

En als ze wél gekwetst zijn, dan hoop ik heeel sterk dat er bij de volgende concerten enorm veel fans komen!

Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3