• Ik ga een nieuwe story maken, wat waarschijnlijk doodnormaal is. Het zal een Tom Kaulitz story zijn, dat is dan weer niet normaal voor mij. Ik ben totaal geen fan van Tokio Hotel, maar dan ook geen hater. Ik heb een verhaal gelezen, dus dacht ik. Ik wil ook nog eens een Tom Kaulitz story maken dus ga ik dat dan ook maar doen. Behalve ik ben niet goed in titels hier is een ideetje:


    Mijn mama is manager van een paar onbekende groepen. Die groepjes spelen vooral in de voorprogramma's van bekendere mensen. De bedoeling van haar werk is om die groepjes bekender te laten worden. Op een dag komt één van haar zovele bandjes in het voorprogramma van Tokio Hotel. Dat heeft ze echt nog nooit meegemaakt, ze heeft natuurlijk veel hulp nodig. Maar juist dan is er niemand die haar kan helpen. Vandaar dat ik moest meehelpen. Vanaf die dag is alles veranderd. Ik ben veel romantischer geworden, en ik moet geen matcho's meer hebben. Wat ik daarvoor wel moest hebben. Ik ben helemaal het tegengestelde geworden dan de dag daarvoor. Maar die Tom Kaulitz wil dat maar niet begrijpen, hij is niet meer wat ik daarvoor wou. Hij zal moeten veranderen, want ik wil niet meer veranderen. Ik voel me goed zoals ik nu ben.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Mind Diversion?
    Emergency Romance?


    Hope goes lost but never dies.

    Sorry, geen inspiratie op dit moment maar ik wil hem wel lezen dus kun je het melden als hij er is ? (krul)

    Oké vergeet dit idee maar. Ik ga hem helemaal anders doen meer romantiek enz. Tom Kaulitz van een andere kant (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)