• - probleem opgelost, bedankt iedereen (:

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 20:51 ]

    Een ding; jongens zijn raar. En sorry, ik denk dat ik je echt niet kan helpen :x


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Een ding; jongens zijn raar. En sorry, ik denk dat ik je echt niet kan helpen :x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik denk dat A. zich zo gedraagt omdat D. dat doet? Idunno, ik zie niet echt een reden waarom A. zich ineens anders zou gedragen terwijl D. de persoon is die jou niet mag? Misschien durft A. niet normaal tegen je te doen omdat hij bang is voor de reactie van D. of moet hij juist van D. zo tegen jou doen?
    Pff, lastig weer. (:
    Jongens moeten niet zo moeilijk doen. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Washington schreef:
    Een ding; jongens zijn raar. En sorry, ik denk dat ik je echt niet kan helpen :x

    Washington schreef:
    Een ding; jongens zijn raar. En sorry, ik denk dat ik je echt niet kan helpen :x


    I need you like a heart needs a beat

    lastig... ik denk dat als die jongen jou ook leuk vind dat hij zich wel anders tegenover jou zou gedragen.

    Hij is het niet waard. Succes xx


    I don't bite, most of the time <3

    SonicHentai schreef:
    Ik denk dat A. zich zo gedraagt omdat D. dat doet? Idunno, ik zie niet echt een reden waarom A. zich ineens anders zou gedragen terwijl D. de persoon is die jou niet mag? Misschien durft A. niet normaal tegen je te doen omdat hij bang is voor de reactie van D. of moet hij juist van D. zo tegen jou doen?
    Pff, lastig weer. (:
    Jongens moeten niet zo moeilijk doen. (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Volgens mij is het een typisch meeloopgeval, maar ja, jongens zijn nou eenmaal raar. En wat je ermee moet doen, ik weet het niet. Het beste is misschien hem vergeten, of met hem op MSN praten ofzo?


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Wow, sorry, maar die A. is echt een meelopertje zeg.. O_O Wil je echt met zo'n typ..?


    ars moriendi