• Nou, iedereen irriteert zich er soms wel eens aan dat je je username niet kan veranderen omdat je eerst een maand moet wachten.

    WIJZIGING:
    Zou het misschien kunnen als je bevoorbeeld aan een mod vraagt of je je username kan veranderen. Bijv. als je écht niet meer kan wachten? ;p

    Wat vinden jullie? (flower)
    geen haat reacties a.u.b

    [ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 20:14 ]

    Ik vind een maand wachten wel goed. Waarom zou je om de week je username veranderen, dat is onzin x:. Ik weet niet precies meer wat het was, maar ik vind het wel goed zo.


    Destroy what destroys you.

    Hm, ik vind dat het gewoon bij die 1 maand wachten moet blijven want anders word het te verwarrend en op den duur staan er bij sommigen gewoon té veel namen bij oude gebruikersnamen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Possession schreef:
    Ik vind een maand wachten wel goed. Waarom zou je om de week je username veranderen, dat is onzin x:. Ik weet niet precies meer wat het was, maar ik vind het wel goed zo.

    Ik heb er geen behoefte aan. Nooit gehad ook. Niet mee eens ^^'


    Life is hard and then we die

    Ik vind het wel goed zo. Anders wordt het misschien te verwarrend denk ik? :s


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Stel dat je je naam om de minuut twintig keer veranderd.
    Dat is erg onduidelijk voor iedereen en hoe lang wordt die lijst op je profiel dan wel niet?

    Sorry, maar een maand is lang genoeg.


    Let the Night embrace you

    Possession schreef:
    Ik vind een maand wachten wel goed. Waarom zou je om de week je username veranderen, dat is onzin x:. Ik weet niet precies meer wat het was, maar ik vind het wel goed zo.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik vind het wel goed, want stel je voor als je het echt zo vreselijk vindt. :3
    Met die toestemming van een moderator, denk ik wel dat het een goed idee is.


    Where there is a sea there are pirates...

    Eywa schreef:
    Stel dat je je naam om de minuut twintig keer veranderd.
    Dat is erg onduidelijk voor iedereen en hoe lang wordt die lijst op je profiel dan wel niet?

    Sorry, maar een maand is lang genoeg.

    Daar zit wel wat in ;p
    Mag hier een slotje op?

    Jup. ^^


    Let the Night embrace you