• Daarnet was er steakdag op onze school. Naar het einde toe kwam er een gast langs die bij mij in de klas zit. Ik dus zo: 'Kijk! Dat is Pieter! Ne Skater!' Hij is echt een toffe gozer. Fotograaf, Drummer, DJ'en, Filmmaker met nog ene... Ik ga verder met eten en mijn ma zit die te bestuderen.
    Plots zegt ze van: 'Schoon manneke! Das ene voor u!' Na een paar minuten verhuisde hij naar de tafel vlak voor me. Zegt zij weer zo terwijl hun verhuizen: 'Moet ik u koppelen?' Ik dan gans pissig: 'Nee ma!'
    Hij keek een paar keer achterom maar telkens langs me door. En nu begin ik eens na te denken.
    Hij heeft mooie blauwe ogen.
    Warrig haar.
    Grappige humor.
    & Een trek van m'n favo zanger *Jack Strify*.

    Nu had ik tegen mij ma ook gezegd. 'Morgen zeg ik dat tegen hem!' En nu ist van... "Zou ik het wel doen?" Want...geen idee maar nu vind ik hem ineens nog specialer.
    -Zucht- Door mn ma denk ik dat ik lichtjes een crush begin te krijgen op em >_> Alsof ie mij wilt --'


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Moeders zijn zo irritant bij dit soort dingen .__.


    Hope goes lost but never dies.

    Niks van aantrekken, joh.

    UNCOMMON schreef:
    Niks van aantrekken, joh.

    En toch vind ik hem stiekem leuk :X


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Dàt is dus de reden waarom ik altijd doe alsof ik een jongen stiekem niet ken als mijn ma erbij is (:

    Icetea schreef:
    Moeders zijn zo irritant bij dit soort dingen .__.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    typisch moeders *zucht*

    Icetea schreef:
    Moeders zijn zo irritant bij dit soort dingen .__.

    als je m leuk vind dan moet je ervoor gaan, en als je moeder m leuk vind is t mooi meegenomen mocht ie ooit bij je thuis komen:p

    Icetea schreef:
    Moeders zijn zo irritant bij dit soort dingen .__.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    1) Niks van je moeder aan trekken.
    2) Leuk toch dat je nu een crush hebt!
    3) Waarom zou hij jou nou niet willen? Gewoon een beetje extra aandacht aan hem geven, impress him met je gitaar kunsten.. (ik zag een foto op je profiel ja) ..en WHAM. Misschien vind hij jou dan ook wel leuk.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    1) Niks van je moeder aan trekken.
    2) Leuk toch dat je nu een crush hebt!
    3) Waarom zou hij jou nou niet willen? Gewoon een beetje extra aandacht aan hem geven, impress him met je gitaar kunsten.. (ik zag een foto op je profiel ja) ..en WHAM. Misschien vind hij jou dan ook wel leuk.

    Maar maar ik heb nooit geluk bij jongens. En de meeste lopen in een GROTE boog rond me. ): Ja ik ben een zielepoot op dat vlak!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Icetea schreef:
    Moeders zijn zo irritant bij dit soort dingen .__.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Moeders -.-


    -