• Echt waar.
    Gisteren zat ik nog de hele tijd tegen iedereen te zagen hoe erg ik Justin Bieber 'haat' en dat die niet kan zingen, hoe is die nu zo beroemd geworden, etc.
    En nu staat 'Baby' bij mij de hele tijd op. x')
    Ik heb het inmiddels al minstens 50 keer beluisterd, ik ken het al vanbuiten. x)

    Nog iemand met meningen die om de vijf minuten veranderen?


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja, non stop. haha.


    Smiling but close to tears.

    HAHAHA, neen bij mij niet. De mening die ik heb over zangers blijven altijd hetzelfde, maar iedereen begrijpt me steeds verkeerd.


    All this dampness is damp.

    Bij bands enzo blijven ze meestal hetzelfde. Maar over personen wilt het nog wel eens veranderen.


    we were young but we were blind.

    Heel soms wilt het nog wel eens veranderen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zombie schreef:
    Bij bands enzo blijven ze meestal hetzelfde. Maar over personen wilt het nog wel eens veranderen.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik merk gelijk of ik de muziek van een bepaalde artiest leuk vind of niet. Maar bij Justin Bieber blijf ik bij m'n standpunt. Ik vind z'n muziek niet leuk, ik vind hem arrogant en ik vind dat-ie een wijvenstem heeft. Genoeg reden om bij m'n standpunt te blijven. In dit geval dus :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Baby is leuk ö.
    En ja ik ben heel erg wispelturig haha :3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Beamsville schreef:
    Baby is leuk ö.
    En ja ik ben heel erg wispelturig haha :3

    Haha, ja he? ;d
    Het leukste moment is als die na Ludacris' "But I just keep on saying" zijn "Baby, baby, baby, oooh" begint te zingen. Ik vind dat echt zo cool klinken x)

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 17:48 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    meestal blijft mijn maning dezelfde, maar ik oordeel ook pas wanneer ik iemand ken

    Eh... qua muziek niet zo. Maar wel van kleine dingetjes, kleding ofzo.

    Niet om de 5 min maar ik verander vaak van mening :')


    -

    Vrij vaak, vooral over muziek :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Spaceship schreef:
    HAHAHA, neen bij mij niet. De mening die ik heb over zangers blijven altijd hetzelfde, maar iedereen begrijpt me steeds verkeerd.

    Hmm, ik niet echt :')


    Hope goes lost but never dies.

    Ligt eraan ;p