• Ik heb deze telefoon en heb gisteren toevallig 2 mensen gesproken die er, net zoals ik, slechte ervaringen mee hebben. Dat de telefoon vast loopt, dat het scherm op zwart gaat als er iemand belt en dat het touchscreen niet goed werkt.

    Is er iemand hier die ook slechte ervaringen heeft met deze telefoon?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb die GSM niet en ik ken niemand die hem heeft. Dus ik kan je niet helpen, sorry (:


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn nicht (Lordy) heeft hem ook. Ik hoor haar er ook steeds vaker over klagen over dat hij vastloopt enzo.


    I recycle my thoughts.

    Nou ik zou de Arena wel willen =)
    Maar LG mobieltjes zijn opzich wel goed, maar heb je soms verkeerde bestanden erop gezet?
    Of heb je er teveel bestanden op gezet?
    Haal alle downloads enz. van je mobiel af en doe hem opnieuw aan.

    De gsm's van LG zijn iig erg kud,
    een vriendin van me had die laten
    vallen en hij srpong onmiddelijk
    uit elkaar. Terwijl die helemaal
    niet van een lange hoogte was gevallen.
    Als ik het zou mogen zeggen, Nokia
    heeft de beste gsm's.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 16:34 ]


    All this dampness is damp.

    Niet met die specifieke gsm, wel met LG.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pearls schreef:
    Ik heb die GSM niet en ik ken niemand die hem heeft. Dus ik kan je niet helpen, sorry (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Iedereen heeft slechte ervaringen met LG maar ik heb nu al bijna 4 en half jaar mijn LG en ik het er nog nóóit echt nog nooit problemen mee gehad.
    Het ligt er zeker aan hoe je er mee omgaat. x'D Daarmee bedoel ik: Niet te veel bestanden enzo, want dan word hij sloom.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Treasures schreef:
    Iedereen heeft slechte ervaringen met LG maar ik heb nu al bijna 4 en half jaar mijn LG en ik het er nog nóóit echt nog nooit problemen mee gehad.
    Het ligt er zeker aan hoe je er mee omgaat. x'D Daarmee bedoel ik: Niet te veel bestanden enzo, want dan word hij sloom.
    Ik dacht bijna dat ik de enige was die er geen problemen mee heeft.

    Ik heb alleen nog maar mobiele telefoons van Samsung gehad, maar ik wil wel een LG gaan kopen. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja, ik ook. Iedereen zeurt erover. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb er juist bijna geen bestanden op staan, alleen liedjes. En dat zou gewoon moeten kunnen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Pearls schreef:
    Ik heb die GSM niet en ik ken niemand die hem heeft. Dus ik kan je niet helpen, sorry (:


    I need you like a heart needs a beat

    Pearls schreef:
    Ik heb die GSM niet en ik ken niemand die hem heeft. Dus ik kan je niet helpen, sorry (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.