• Anouk volgt de band Tokio Hotel overal, ze gaat naar zo veel mogelijk concerten deze tour. Als ze die ene avond een van haar idolen tussen het publiek ziet zitten besluit ze het concert te laten voor wat het is en hem te volgen. Ze mist dan misschien wel het einde van het concert. Maar wat ze er voor terug krijgt is miljoenen keer beter. Is dit een begin van een prachtige relatie of een hechte vriendschap?!

    Included; Andreas Hudec (Jack Strify), Tim Baumman (Shin) & Tokio Hotel.


    Ik zoek een titel.
    Ik zit te denken aan 'Strange' aangezien het in het verhaal Anouk veel moeite gaat hebben met het feit dat Bill en Andreas heel erg bekend zijn. Ze voelt zich toch anders in hun perfecte wereldje (Zin in het liedje: Strange, in your perfect world)


    Je kunt alvast een abo nemen!

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 12:03 ]


    -

    Gewoon doen en Strange is goed. :Y)

    Ik dacht eerst dat zij hem zou volgen en uiteindelijk erachter komt dat de band in een of ander duister complot zit. Ik met mn rare theorieen =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, zeker doen! :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zaitsev schreef:
    Ik dacht eerst dat zij hem zou volgen en uiteindelijk erachter komt dat de band in een of ander duister complot zit. Ik met mn rare theorieen =='

    You never know :9~


    -

    Ik zou het gewoon doen en Strange is een leuke titel, vind ik.


    Tanya is de beste.

    doen doen doen,
    ennee ik wil t lezen :P


    Cormamin niuve tenna' ta elea lle au'

    Je kunt alvast een abo nemen!


    -

    De titel is leuk,al ga ik hem niet maken omdat: Andreas Hudec (Jack Strify), Tim Baumman (Shin) erin voorkomen.Sorry.


    I need you like a heart needs a beat