• Aldus mijn mama over Justin Bieber.
    Ik wou even mijn ergernissen over hem delen met haar, omdat ik zogezegd niet begrijp hoe die zo beroemd heeft kunnen worden. En ik liet haar wat youtube-filmpjes van hem zien en zij zei dat. Ze vond hem dus een stem hebben, ze vond hem schattig en ze vond zijn liedjes leuk.
    Ik bedoel; wat een moeder. x')
    Straks gaat ze me nog vragen om zijn liedjes op haar gsm te zetten. (':

    PS: Ik heb niks tegen hemzelf & tegen zijn fans, ik wou gewoon begrijpen waarom iedereen hem zo leuk vindt.

    Heeft nog iemand gekke ouders? Of van-Justin Bieber-houdende ouders? (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Hahhaha lol x'D
    Neej.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Nee, hatende. Mijn moeder begon m zo volop na te dansen en te zingen. Ik lachte me kapot.
    Dus ja, mijn ouders zijn gek.

    Hahaha, hippe moeder. Ghehe. (lol)


    Tanya is de beste.

    Volgens mij kennen mijn ouders hem niet eens.


    Cowards die many times before their deaths.

    Mijn ma vind Johnny Depp een lekker ding. Maar wie niet?


    "Let them eat cake!"

    Mythical schreef:
    Mijn ma vind Johnny Depp een lekker ding. Maar wie niet?

    Ooh! Mijn mama houdt ook van hem! Samen met mij. We hebben een Johnny Depp fanclub opgericht, haha ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    Mijn ma vind zijn liedjes stom, and I totally agree with her ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind zijn liedjes wel oke! Maar ik vind gewoon zijn persoonlijkheid niet zo.


    it's so empty living behind these castle walls

    BOUM schreef:
    Ik vind zijn liedjes wel oke! Maar ik vind gewoon zijn persoonlijkheid niet zo.

    Hoe bedoel je?
    Ik ben benieuwd :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Wel een van-Justin-Bieber-houdend-Broertje en ik zeg je, daar wordt je ook niet vrolijk van. Ik zag zijn clip van Baby 5 seconden voor het was afgelopen. Hij heeft echt het grootste ego dat ik ooit gezien heb. Die zit in zijn slaap nog aan zijn haar om het in model te krijgen:X


    Queen of Hell is my name

    Ik heb 2 posters van hem op m'n kamer. ;x
    Me ma zo: 'Oh, dat is nog een jonkie, haha.'


    Smiling but close to tears.

    Mijn mama vind het een baby:Y)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    tiepmiep95 schreef:
    Wel een van-Justin-Bieber-houdend-Broertje en ik zeg je, daar wordt je ook niet vrolijk van. Ik zag zijn clip van Baby 5 seconden voor het was afgelopen. Hij heeft echt het grootste ego dat ik ooit gezien heb. Die zit in zijn slaap nog aan zijn haar om het in model te krijgen:X

    Haha, zoals ze zeggen: 'Tiny man, huge ego.' ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    MacGregor schreef:
    (...)
    Haha, zoals ze zeggen: 'Tiny man, huge ego.' ;p


    Precies:Y)xD


    Queen of Hell is my name

    mijn moeder vind hem gayen ik kan niet ontkennen dat ik hem ook maar niets vind.

    maar ja, ieder z'n mening hé.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.